رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر : ۲۸۹۷۰
  • چاپ خبر : آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت  در بافق
مدیر جهاد کشاورزی بافق خبر داد؛

آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت در بافق

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق  گفت: توزیع اقلام تنظیم بازار و  اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت در بافق  آغاز شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا عسکری  اظهار کرد: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط  سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق  گفت: توزیع اقلام تنظیم بازار و  اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت در بافق  آغاز شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا عسکری  اظهار کرد: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط  سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است.

وی با اشاره به توزیع برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ‌های مصوب در ماه مبارک رمضان در شهرستان بافق تصریح کرد: شهروندان عزیز میتوانند این اقلام را از فروشگاههای موادغذایی که از طریق نصب بنرمشخص گردیده تهیه کنند.

وی درخصوص میزان و نوع این اقلام یادآور شد: مقدار10 تن سهمیه شهرستان در شکر و برنج سفید میباشد که  قیمت آن برای مصرف کننده  2700تومان برای هرکیلو میباشد.

عسکری بیان کرد: مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت هرکیلو5600 تومان و گوشت قرمز وارداتی به قیمت هرکیلوگرم23500 تومان بوده و سهمیه شهرستان تا اطلاع ثانوی نامحدود میباشد.

مدیرجهادکشاورزی در پایان گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف میتوانند با سامانه 124اداره صنعت معدن تجارت و یا باشماره تلفن32437300 مدیریت جهاد کشاورزی اعلام کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده