رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
  • کد خبر : ۲۹۰۵۶
  • چاپ خبر : قدردانی رئیس آموزش و پرورش از اقدام خانواده دانش آموز بافقی

قدردانی رئیس آموزش و پرورش از اقدام خانواده دانش آموز بافقی

رئیس آموزش و پرورش با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت فاطمه ناصرخواه  از اقدام خانواده وی در اهداء اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس آموزش و پرورش با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت فاطمه ناصرخواه  از اقدام خانواده وی در اهداء اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی […]

رئیس آموزش و پرورش با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت فاطمه ناصرخواه  از اقدام خانواده وی در اهداء اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس آموزش و پرورش با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت فاطمه ناصرخواه  از اقدام خانواده وی در اهداء اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

اهدای عضو ، اهدای زندگی

من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا

خانواده گرانقدر دانش آموزعزيز فاطمه ناصر خواه

اقدام والا و تحسين برانگيز شما ، در اهدای عضو فرزند دلبندتان به بيماران نيازمند ،‌ نشان از روح بزرگ و نوع دوستي دارد و الگويي براي ترويج این فرهنگ غنی درجامعه است. تسليم شما در برابر تقدير الهي و رضايت بر اين عمل انساني، علاوه بر اجر معنوي و رضايت خداوند متعال ، سبب استمرار حيات در وجود افراد ی گردیده  که امیدی برای ماندن نداشتند.

ضمن تقدير از اين عمل خداپسندانه و انسان دوستانه ، مصیبت بزرگ درگذشت فرزند دلبندتان را به شما خانواده ایثار گر  ، جامعه فرهنگيان ، دوستان و همكلاسي هايش در دبستان 22 بهمن تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال براي آن عزیز سفرکرده علو درجات و غفران الهي و براي بازماندگان صبر و شكيبايي مسئلت داریم.

«روحش شاد و يادش گرامي باد »

علی اصغر رنجبر بافقی

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده