رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
  • کد خبر : ۲۹۰۷۱
  • چاپ خبر : دیدار با خانواده دانش آموز مرحومه فاطمه ناصرخواه

دیدار با خانواده دانش آموز مرحومه فاطمه ناصرخواه

مدیر روابط عمومی با خانواده مرحومه فاطمه ناصر خواه  دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرروابط عمومی، حجت الاسلام واعظی و مشاور مدیر روابط عمومی با حضور در منزل دانش آموز مرحومه فاطمه ناصرخواه ، این مصیبت بزرگ را به خانواده و بستگانش تسلیت گفتند . فلاح مبارکه ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان […]

مدیر روابط عمومی با خانواده مرحومه فاطمه ناصر خواه  دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرروابط عمومی، حجت الاسلام واعظی و مشاور مدیر روابط عمومی با حضور در منزل دانش آموز مرحومه فاطمه ناصرخواه ، این مصیبت بزرگ را به خانواده و بستگانش تسلیت گفتند .

فلاح مبارکه ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان  گفت : خداوند چیزی را که مقرر فرمود ما بندگان باید صبر و استقامت داشته و تسلیم به تقدیر و رضای الهی باشیم.

وی تصمیم بزرگ خانواده مرحومه در اهداء عضو فرزند دلبندشان را کاری ستودنی برشمرد و اظهار امیدواری کرد این اقدام خدا پسندانه در سطح جامعه فراگیر شود و در بخشی از فرهنگ ایثار و مردم قرار گیرد.

مدیرروابط عمومی افزود : تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحومه روحی شاد و آرام طلب کنیم و این ایثار و از خود گذشتگی موجب آرامش روح فاطمه ذخیره آخرت خانواده او گردد.

مرحومه فاطمه ناصر خواه ، دانش آموز آموزشگاه 22 بهمن که در اثر یک سانحه رانندگی به کما رفته بود و با اهدای اعضای بدنش زندگی دوباره ای به نیازمندان عضو بخشید؛ دیروز عصر در قطعه نام آوران شهرستان بافق به خاک سپرده شد .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده