رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
  • کد خبر : ۲۹۱۲۳
  • چاپ خبر : بازديد بخشدار بخش مركزي از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق

بازديد بخشدار بخش مركزي از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق

فتاحي، بخشدار بخش مركزي بافق به همراه فلاح مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق بازديد کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار بخش مركزي بافق به همراه فلاح مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق بازديد کردند. در اين بازديد فتاحي […]

فتاحي، بخشدار بخش مركزي بافق به همراه فلاح مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق بازديد کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار بخش مركزي بافق به همراه فلاح مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق از طرح آبرساني به مزرعه اكبرآباد بافق بازديد کردند.

در اين بازديد فتاحي عنوان كرد: اين طرح با پيگيري هاي فرماندار، بخشداري مركزي هم چنين مساعدت و مشاركت شركت سنگ آهن مركزي و اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق در حال اجرا مي باشد.

محمد رضا فتاحی هم چنين بيان کرد: در اين طرح  2800 متر لوله گذاري به منظور انتقال آب شرب براي مصرف اهالي و كشاورزان اين مزرعه اجرا خواهد گرديد كه اعتباري بالغ بر پانصد ميليون ريال به آن اختصاص يافته است و قريب به 20 خانوار از نعمت آب آشاميدني سالم بهره مند خواهند شد.

وی در پايان از تلاش ها و مساعدت هاي مهندس زاده رحماني فرماندار شهرستان، مهندس عسكري مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي، اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان و ساير عوامل كه در اجراي اين طرح دخيل بوده اند تقدير و تشكر به عمل آورده و اعلام نمود:  اين طرح تا 15 روز آينده به بهره برداري مي رسد.

 

 

 

روابط عمومي بخشداري مركزي بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده