رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر : ۲۹۱۵۶
  • چاپ خبر : مسابقات فوتسال جام رمضان و یک  اتفاق جالب + تصاویر

مسابقات فوتسال جام رمضان و یک  اتفاق جالب + تصاویر

فوتسال جام رمضان امسال متفاوت تراز  سال گذشته  آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همه ساله  شاهد  برگزاری  پرشور مسابقات فوتسال جام مضان هستیم . جامی که یک  نشاط و رقابت دوست داشتنی بین جوانان روزه دار ایجاد می کند. اما آنچه در آغاز شروع مسابقات و در شب گذشته اتفاق افتاد، گزارش زنده بازیها […]

فوتسال جام رمضان امسال متفاوت تراز  سال گذشته  آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همه ساله  شاهد  برگزاری  پرشور مسابقات فوتسال جام مضان هستیم . جامی که یک  نشاط و رقابت دوست داشتنی بین جوانان روزه دار ایجاد می کند.

اما آنچه در آغاز شروع مسابقات و در شب گذشته اتفاق افتاد، گزارش زنده بازیها در محل سالن برگزاری مسابقات بود. ” قانع ” مجری خوب و گزارشگر شبکه  استانی یزد”تابان” یک  نشاط خاصی به مسابقات شب گذشته داده بود.

مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با حضور دوازده تیم برگزار خواهد شد.

گروهa:ثامن- صالحین قلعه- ناجا- سیریز

گروه b:آریا معدن-سفلی-شهرداری- یاران مهدی

گروه c:شهید رنجبر- شهید فضائلی- آرمان مخابرات- مبارکه

لازم به ذکر است که بعد از انجام مسابقات گروهی از هر گروه تیمهای اول و دوم به مرحله بعد صعود کرده و در قالب دو گروه سه تیمی با هم به رقابت می پردازند که گروه های دور دوم هم به روال زیر  قرعه کشی شد:

گروه A: تیم اول گروه a- تیم دوم گروه b- تیم اول گروه  c

گروه B:تیم اول گروه b- تیم دوم گروه a- تیم دوم گروه  c

بعد از انجام بازیهای گروهی دور دوم از هرگروه دو تیم اول و دوم به دور بعد راه یافته و پس از انجام بازی های ضربدری با گروه مقابل، فینالیست ها مشخص خواهند شد.

بازیها دوشب قبل شروع شده است که در شب نخست، بازی اول  ثامن بافق در مقابل نماینده سیریز صف آرایی کرد این بازی که با حاشیه هایی روبرو بود در نهایت با نتیجه 6 بر 3 به نفع ثامن به پایان رسید

اما در بازی دوم تیم  یاران مهدی در مقابل قهرمان دور قبل این مسابقات آریا معدن صف آرایی کردند  که این بازی نیز با نتیجه 6 بر صفر به نفع آریا معدن به پایان رسید

 و در شب گذشته نیز در ابتداء تیم مبارکه در مقابل تیم سرسخت شهید رنجبر قرار گرفت که  مبارکه توانست با یک رقابت نفس گیر و با یک امتیاز حریف خود را زمین گیر کند.

 در بازی دوم دو تیم ” طرح صالحین قلعه و ناجا به تساوی یک بر یک رضایت داده و چشم به آینده بازیهای خود دو خته اند.

حواشی:

نکات قابل توجه بازی شب گذشته تلاش  مستمر و مضاعف رئیس هئیت فوتبال  بافق ” شیخ ابراهیم تفکری” که در آغازین ساعات مسابقات در تکاپوی برگزاری هر چه بهتر مسابقات بود.

برگزار نشدن مراسم افتتاحیه مسابقات بود که بدلیل عدم حضور تیمها صورت نگرفت.

نبود پزشک در محل مسابقات که مجبور به تماس با اورژانس 115 شدند.

و از همه مهمتر اجرای مجری توانمند استان و گزارشگر شبکه تابان آقای قانع که به صورت زنده و مستیقم مسابقه در سالن برای تماشا چیان و طرفداران مسابقه پخش می شد.

حضور رئیس ورزش و جوانان و روابط عمومی شهرداری در سالن که  قابل تقدیر می باشد.

تجلیل از بازیکن اخلاق شب اول مسابقات.

شانس بد بازیکن تیم شهید رنجبر و آسیب دیدگی  درحین بازی که بازیکن مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده