رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر : ۲۹۲۴۷
  • چاپ خبر : مراسم ضیافت افطاری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد
در شب سالگرد ارتحال امام راحل(ره)؛  

مراسم ضیافت افطاری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد

مراسم ضیافت افطاری با حضور امام جمعه و فرماندار بافق در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ در شب ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مراسم ضیافت افطاری از مددجویان و ایتام تحت پوشش کمیته امدادخمینی (ره) در آن نهاد برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی کمیته […]

مراسم ضیافت افطاری با حضور امام جمعه و فرماندار بافق در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در شب ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مراسم ضیافت افطاری از مددجویان و ایتام تحت پوشش کمیته امدادخمینی (ره) در آن نهاد برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور امام جمعه و فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای اسلامی و مدیرروابط عمومی برگزار شد.

در ابتدای ضیافت امام جمعه بافق پیرامون سالگرد رحلت امام راحل و قیام پانزده خرداد برای حاضرین سخنرانی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان برای اشاعه وتبیین اندیشه های بنیانگذار انقلاب و کسترش آن به جهانیان است.

وی اظهار داشت: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت‌فقیه در کشور است و پیروی از ولایت‌فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تأکید داشت.

امام جمعه بافق گفت: مسئولان باید باهمت والای آحاد مردم تلاش کنند تا آنچه مورد رضای خداوند و دغدغه حضرت امام خمینی (ره) بود را جامه عمل بپوشانند.

سلیمانی یادآور شد: وی در خصوص قیام 15 خرداد نیز افزود: قیام 15 خرداد، جوششی از طرف مردم برای درهم کوبیدن رژیم سلطنت بود و این روز جنبشی ماندگار و اثرگذار و نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

در پایان 80 مددجویی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم ضیافت افطاری پذیرایی شد.

لازم به ذکر است: مراسم سالگرد امام راحل(ره) و قیام پانزده خرداد فردا شب بعد از اقامه نمار مغرب و عشاء در مهدیه بافق برگزار می شود.

 

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده