رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر : ۲۹۳۳۹
  • چاپ خبر : جوهر وجودی معمار کبیر انقلاب عبودیت بود
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

جوهر وجودی معمار کبیر انقلاب عبودیت بود

امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در آیین گرامیداشت امام خمینی (ره)و قیام 15خرداد که با حضور امام جمعه بافق و قشرهای مختلف مردم در مهدیه بافق برگزار شد  به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل پرداخت و […]

امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در آیین گرامیداشت امام خمینی (ره)و قیام 15خرداد که با حضور امام جمعه بافق و قشرهای مختلف مردم در مهدیه بافق برگزار شد  به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل پرداخت و گفت:امام خمینی (ره) با انقلاب خود تحولی عظیم و زلزله ای جهانی ایجاد کرد.

وی افزود:امام راحل در هیچ موقعیتی ارتباط با خالق خود را قطع نمی کردند و تمام سخنان ایشان ریشه قرانی دارد و تسلیم بودن امام (ره)در مقابل فرامین الهی ایشان را به درجات بالا رسانده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد:راس آرمان های امام (ره) معرفی اسلام به تمام جهانیان بود و با این انقلاب توانست از طریق دین اسلام جامعه را به حرکت در اورد ودست مستکبرین را کوتاه کند.

حسینی کوهستانی گفت:باید در رابطه با شخصیت امام (ره) تحلیل و تاریخ انقلاب را در عصر امروزه ارتباطات برای نسل جدید بازگو کرد در این صورت هیچ کس در جامعه اغفال نمی شود و به حرف های دشمنان توجهی نمی کنند.

وی بیان داشت:امام خمینی (ره)به عنوان یک شخصیت بزرگ دینی با سخنان خود توانست عده ای از اقلیت های مذهبی دیگر را به سمت دین اسلام سوق دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد:قاطعیت امام ره در برابر تمام انحرافات و تصمیمات عقلانی ایشان باعث شد تا بتوانند طی 10سال رهبری خود اسلام ناب را به تمام جهانیان معرفی کند و در زندگی مردم سوق دهد.

حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب رهبر‌معظم انقلاب بعد از رحلت امام خمینی (ره)اشاره کردو گفت:امام خامنه ای تشابه و همسانی زیادی با امام راحل داشتند و تمام سخنان ایشان ریشه در اقدامات امام خمینی (ره)دارد.

وی افزود:تکیه به جوانان،افزایش تولیدات داخلی و دفاع از حقوق مردم مواردی است که در سخنان رهبرانقلاب و امام خمینی (ره) دیده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه طبق فرموده امام خامنه ای باید به تولیدات داخلی تکیه کنیم و به آینده امید و اطمینان داشته باشیم خاطر نشان کرد:باید به جوانان و سرمایه های داخلی خود تکیه کنیم تا ملزم به وارد کردن اجناس خارجی نباشیم و متعقد بود که آینده ای درخشان درپیش رو است.

حسینی کوهستانی عنوان کرد:بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور 41میلیونی مردم در پای صندوق های رای اشاره و بیان کرد:طبق فرمایش رهبر‌معظم انقلاب رای مردم حق الناس است و باید به منتخب آنها تبریک و احترام گذاشت و وظیفه همه پاسداری از حق الناس  است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده