رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
  • کد خبر : ۲۹۴۶۳
  • چاپ خبر : “تقدیر از خانواده دانش آموز اهداء کننده عضو”+ تصاویر

“تقدیر از خانواده دانش آموز اهداء کننده عضو”+ تصاویر

مدیران بهداشت و درمان بهمراه جمعی از مسئولان شهرستانی  با حضور در منزل خانواده مرحومه ناصرخواه از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهدای عضو آنمرحومه قدردانی کردند . به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور مسئولان بهداشت و درمان استان یزد، بهمراه جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در منزل خانواده مرحومه ناصرخواه  از اقدام خداپسندانه […]

مدیران بهداشت و درمان بهمراه جمعی از مسئولان شهرستانی  با حضور در منزل خانواده مرحومه ناصرخواه از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهدای عضو آنمرحومه قدردانی کردند .

به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور مسئولان بهداشت و درمان استان یزد، بهمراه جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در منزل خانواده مرحومه ناصرخواه  از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهدای عضو آنمرحومه قدردانی کردند .

دکتر پورشمسی مدیر واحد فرآوری اهداء عضو استان یزد با تسليت و ابزار همدردي با اين خانواده، گفت: براي يک خانواده غم از دست دادن پدرومادر بسيار سخت است اما شما با اين اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه با اهداي از اعضاي اين کودک دانش آموز  کار بسيار بزرگي را انجام داديد، کاري که فقط انسان هاي بزرگ با قلبي بخشنده مي توانند انجام دهند .

وی اهداي عضو را کار بسيار بزرگي دانست، اظهار داشت: اهداي عضو معامله با خداي تعالي و كاري ارزشمند است و اين ايثار و فداكاري كه برگرفته از مكتب اهل بيت (ع) و آموزه هاي ديني است تا هميشه ماندگار و ابدي است كه قطعا در پيشگاه خداوند از اجر و قرب والايي برخوردار است.

همچنين شهردار بافق نيز ضمن تسليت و ابراز همدردي با خانواده مرحومه ناخواه خانواده مرحومه را یکی از خانواده های محترم شهرستان دانست و گفت: اهدای عضو اهدای زندگی،تقدیم امید و لبخند به خانواده‌های نگران و غمگین است و والدین فاطمه 8 ساله با اهدا اعضای فرزند خود جلوه‌ای از انسانیت و مهربانی مردم بافق را به نمایش گذاشتند.

خانم رنجبر مدیر مدرسه فاطمه بابیان خاطراتی دانش آموز مرحومه خود در دبستان گفت: فاطمه یکی از بهترین و بااخلاق ترین دانش آموزان دبستان بود و بسیار مهربان بود.

پدربزرگ دانش آموز نیز با چشمانی اشکبار از حضور مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده