رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر : ۲۹۴۷۷
  • چاپ خبر : بزودی جشن گلریزان در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار می شود
رئيس هيات پهلوانی بافق :

بزودی جشن گلریزان در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار می شود

زور خانه مالک اشتر  با همت باستانی کاران برای جشن گلریزان آماده می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ هرساله جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان غیر عمد در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار می شود.  ماهها است مدير و مرشد و ورزشكاران زورخانه مالك اشتر بافق با عزمي راسخ و همكاري دست به توسعه ساختمان زورخانه […]

زور خانه مالک اشتر  با همت باستانی کاران برای جشن گلریزان آماده می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ هرساله جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان غیر عمد در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار می شود.

 ماهها است مدير و مرشد و ورزشكاران زورخانه مالك اشتر بافق با عزمي راسخ و همكاري دست به توسعه ساختمان زورخانه زده بطوري كه محوطه داخل را حدود صد مترمربع گسترش و گود و سردم و غيره را به شكل بسيار زيبايي از نوساخته اند بطوريكه هم اكنون زورخانه مالك اشتر بافق يكي از بزرگترين و بهترين زورخانه در شهرستان بافق درآمده است.

 شب گذشته  پهلوان عزيزالله عباسيان رئيس هيات پهلواني زورخانه اي درجمع ورزشكاران كه درحال كار و فعاليت در اين زورخانه بودند حاضر و ضمن تشكر از زحمات اين عزيزان از تلاش يكايك آنان تقدير و تشکر كرد.

 عباسيان در جمع ورزشکاران گفت:  انشالله با هماهنگي فرماندار، رياست ستاد ديه استان،  رياست دادگستري، دادستان بافق برنامه زيري خواهيم كرد كه مطابق سنوات گذشته جشن گلريزان (جشن مهرباني ونيكوكاري) كمك به زندانيان نيازمند جرائم غيرعمدي را در ماه مبارک رمضان در زورخانه  مالک اشتر برگزاركنيم.

وي از توجه و همكاري و مساعدت فرماندار با كليه هيات هاي ورزشي علي الخصوص هيات پهلواني و زورخانه اي بافق تشكر و قدرداني کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده