رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر : ۲۹۵۰۲
  • چاپ خبر : فراخوان هفتمین جشنواره منطقه ای شعرغزل کوهبنان منتشر شد
شاعران بافقی شما هم دعوتید؛

فراخوان هفتمین جشنواره منطقه ای شعرغزل کوهبنان منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره شعر غزل کوهبنان در بخش ها و گونه های مختلف منتشر شد. آفتاب بافق؛ رحیم سیف الدینی، مسئوول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان  که در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان سخن می گفت ، با اعلام این خبر افزود:  فراخوان به چهار شهرستان راور،زرند،بافق و بهاباد ارسال گردیده و […]

فراخوان هفتمین جشنواره شعر غزل کوهبنان در بخش ها و گونه های مختلف منتشر شد.

آفتاب بافق؛ رحیم سیف الدینی، مسئوول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان  که در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان سخن می گفت ، با اعلام این خبر افزود:  فراخوان به چهار شهرستان راور،زرند،بافق و بهاباد ارسال گردیده و در شهرستان نیزاطلاع رسانی شده است.

وی مهلت ارسال آثار شاعران به دبیرخانه جشنواره را تا تاریخ ١٠تیرماه سال جاری اعلام کرد و  گفت که اختتامیه جشنواره در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسوول اداره ارشاد  کوهبنان ،افزود:  این جشنواره با هدف گسترش فرهنگی وادبی و بالندگی شعر امروز و به منظور ایجاد انگیزه و رقابت بین شاعران منطقه و برگزاری کارگاه آموزشی وشناسایی شاعران جوان ونوجوان برگزار می گردد.

سیف الدینی اضافه کرد: در اختتامیه از  سه  شاعربرگزیده  منطقه ای ویک شاعر شهرستانی برگزیده ، توسط هیات داوران  با اهدا تندیس جشنواره ،لوح تقدیر ومبلغ دومیلیون ریال تقدیرخواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: به علت این که  محدودیت سنی جهت شرکت در جشنواره وجود ندارد و قالب شعرو موضوع هم آزاد می باشد، شاعران منطقه ( پنج شهرستان)در این جشنواره شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده