رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر : ۲۹۵۱۳
  • چاپ خبر : حضور مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور در بافق + تصاویر

حضور مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور در بافق + تصاویر

عصر امروز پنج شنبه هیجدهم خرداد ماه مدیران و فعالان گردشگری با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از 9 استان کشور از مکانهای گردشگری در بافق دیدن کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز پنج شنبه هیجدهم خرداد ماه مدیران و فعالان گردشگری با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از 9 استان […]

عصر امروز پنج شنبه هیجدهم خرداد ماه مدیران و فعالان گردشگری با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از 9 استان کشور از مکانهای گردشگری در بافق دیدن کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز پنج شنبه هیجدهم خرداد ماه مدیران و فعالان گردشگری با حضور 70 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از 9 استان کشور از مکانهای گردشگری در بافق دیدن کردند.

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق بازدید کردند‌.

 لیلی رنجبر با بیان اینکه گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور قبل از بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری در هتل علمدار انجام شد عنوان کرد: در این مراسم و بازدید ۱۵۰ نفر از دوستداران گردشگری حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با تعامل و همکاری با دفاتر خدمات گردشگری در زمان و ماه هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند تورهای داخلی رونق بیشتری گیرد.

رنجبر همچنین با بیان اینکه در این گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری از استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین، گیلان و یزد حضور داشتند خاطر نشان کرد :بازدید از رمل های کویری،هتل علمدار، هتل نیکان و پارک تفریحی آهنشهر از اهم این برنامه ها بود.

لازم بذکر است معاون فرماندار در نشستی که با مدیران وفعالان گردشگری در هتل علمدار داشت، پیرامون مکانها و جاهانی دیدنی و گردشگری شهر بافق توضیحات مبسوطی ارائه داد.

 در پایان مدیران و گردشگران برای صرف شام میهمان هتل نیکان بودند.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده