رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
  • کد خبر : ۲۹۵۵۵
  • چاپ خبر : افتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان در بافق

افتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان در بافق

افتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان بافق در سالن هفتم تیر برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته اقتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان بافق با حضور معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس هئیت مدیره باشگاه سنگ آهن، رئیس هئیت فوتبال و مشاور امور بانوان در فرمانداری بافق برگزار شد. معاون فرماندار در سخنانی کوتاه برگزاری […]

افتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان بافق در سالن هفتم تیر برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته اقتتاحیه مسابقات داژبال ویژه بانوان بافق با حضور معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس هئیت مدیره باشگاه سنگ آهن، رئیس هئیت فوتبال و مشاور امور بانوان در فرمانداری بافق برگزار شد.

معاون فرماندار در سخنانی کوتاه برگزاری چنین مسابقاتی را باعث شادی، نشاط و سلامتی برای بانوان دانست و گفت: نسل امروز معروف به نسل نشسته هستند و کم تحرک، بخصوص در ماه مبارک رمضان که روزه داران کم تحرک تر هم می شوند. لذا برگزاری چنین مسابقاتی برای بانوان بسیار مفید می باشد.

رئیس آموزش پرورش نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان مسابقات گفت:  برای برگزاری چنین مسابقاتی در این سالن مدیون همکاری تلاشهای مجدانه  مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر عامل شرکت سنگ آهن هستیم که برای ایجاد کف پوشی مناسب بسیار همکاری و تلاش داشتند، که جا دارد از مساعدت بزرگواران تقدیر و تشکر شود.

رئیس هیئت همگانی شهرستان بافق گفت: برای دومین سال متوالی مسابقات داژبال ویژه بانوان برگزار می شود.

محمد قائمی گفت: این دوره از مسابقات داژبال با حضور ۲۷ تیم انجام می شودکه تیم ها در مرحله اول بازی در ۹ گروه سه تیمی که هر تیم شامل ۶ نفر می باشد تقسیم می شوند و از هر گروه یک تیم به مرحله بعد مسابقات صعود می کند.

اجرای برنامه باستانی کاران زورخانه رحیم و رژه تیم ها از دیگر برنامه های افتتاحیه مسابقات بود.

قائمی با اشاره به اینکه مسابقات داژبال بانوان در سالن ورزشی هفتم تیم برگزار می شود خاطر نشان کرد : در افتتاحیه مسابقات که فردا شب ساعت ۲۱:۳۰ انجام می شود مسئولین شهرستان حضور خواهند داشت.

عکس: صدیقه رحیمی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده