رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر : ۲۹۵۹۲
  • چاپ خبر : تحرکات تهران نتیجه شکست های داعش در سوریه و عراق است
امام جمعه بافق :

تحرکات تهران نتیجه شکست های داعش در سوریه و عراق است

نماز جمعه این هفته شهر ولایتمدار و شهید پرور بافق به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق و با حضور باشکوه امت ولایتمدار بافق در محل مسجد جامع بافق اقامه شد . به گزارش آفتاب بافق؛ خطیب نماز جمعه بافق در خطبه اول نماز جمعه این هفته بمناسبت […]

نماز جمعه این هفته شهر ولایتمدار و شهید پرور بافق به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق و با حضور باشکوه امت ولایتمدار بافق در محل مسجد جامع بافق اقامه شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ خطیب نماز جمعه بافق در خطبه اول نماز جمعه این هفته بمناسبت ولادت باسعادت امام مجتبی (ع) ” به بیان سیره و سنت آن امام همام (ع) پرداخت و گفت : حلم و سخاوت ، بندگی و عبادت و کرامت از شاخصه های درخشنده آن یگانه دوران است و انتساب شیعیان به آن حضرت ایجاب می کند تا همگان ملزم و ملتزم عملی باشند به این صفات برجسته .

حجه الاسلام سلیمانی سپس با اینکه حلم و بردباری در مقابل حرکات بی ربط خود را نشان می دهد تصریح کرد : ما نمی توانیم خود را شیعه آن امامان معصوم بدانیم اما در مواجهه با حرکات بی ربط و ناملایمات زندگی فردی و اجتماعی حلیم و بردبار نباشیم و باید دانست که سیره رفتاری آقا امام حسن مجتبی برای همه ما باید الگو باشد . وی با اشاره به سخاوت بی بدیل آن امام بزرگوار اظهار داشت : وظیفه ما در ماه مبارک رمضان و بلکه همه ایام اینست که در برابر مستضعفان و محرومان جامعه سخاوت و بخشندگی داشته باشیم و باید سیره امام مجتبی (ع) برای ما الگو باشد .

امام جمعه بافق در بخش دیگری از خطبه اول با بیان سجایای اخلاقی معصومین (ع) گفت : عفت و پاکدامنی از علائم مسلمانی است و لذا هم مردان و هم زنان باید رعایت عفت عمومی و خصوصی را بکنند . وی اضافه نمود : انچه امروزه در جامعه دینی و اسلامی ما می گذرد و در جشن ها و مراسم مختلفه شاهد هستیم، استحاله ارزشها است و لذا مؤمنان باید در مقابل این حرکات شیطانی که دشمن بیرونی آنرا ترویج و تشویق می کند واکنش جدی نشان دهند .

خطیب نماز جمعه بافق در خطبه دوم با اشاره به تحرکات ذبونانه دشمن حقیر امت اسلامی در تهران با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام و هوشیاری امت اسلامی اظهار داشت : هدف دشمن ایجاد رعب و وحشت در میان مردم ماست و این تحرکات پست نتیجه شکست مفتضحانه او در سوریه و عراق بدست مقاومت اسلامی است ، داعش از مقاومت تو دهنی خورده است و در صدد التیام این تو دهنی است و همه باید بدانند مادامیکه شما مردم پشتیبان و همراه ولایت مطلقه فقیه باشید، تصور شکست و آسیب رساندن به انقلاب و کشور خود را نداشته باشید .

شایان ذکر است بیان مجاهدت روحانی مجاهد و نستوه آیه الله سعیدی (ره) و توصیه به وحدت و یکپارچگی و مراقبت و مواظبت بر تحرکات دشمن زبون ملت و معاضدت با سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر قوای امنیتی نظام اسلامی از جمله مسائلی بود که خطیب نماز جمعه بافق به آنها پرداخت .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده