رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
  • کد خبر : ۲۹۷۳۹
  • چاپ خبر : محیط بانان حافظان حقوق آیندگان هستند / تجلیل از محیط بانان بافق درهفته محیط زیست
جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن:

محیط بانان حافظان حقوق آیندگان هستند / تجلیل از محیط بانان بافق درهفته محیط زیست

جانشین مدیر عامل گفت: محیط بانان حافظان وصیانت کنندگان از حقوق آیندگان در برابر افراد متخلف وسودجو هستند که شایسته تقدیر وعمل آنها درحفظ حیات وحش بسیار موثر می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ درآخرین روز از هفته محیط زیست روز گذشته جانشین مدیرعامل و مدیرHSE شرکت، مدیر روابط عمومی ، مسئول محیط زیست و […]

جانشین مدیر عامل گفت: محیط بانان حافظان وصیانت کنندگان از حقوق آیندگان در برابر افراد متخلف وسودجو هستند که شایسته تقدیر وعمل آنها درحفظ حیات وحش بسیار موثر می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ درآخرین روز از هفته محیط زیست روز گذشته جانشین مدیرعامل و مدیرHSE شرکت، مدیر روابط عمومی ، مسئول محیط زیست و مشاورمدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن با حضور در اداره محیط زیست شهرستان بافق با تقدیم شاخه گل این روز را به مدیریت و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

در این دیدار دکتر میرزایی در سخنانی کوتاه از زحمات این پرسنل شریف و گمنام تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: شهرستان بافق با زیستگاه‌های غنی و چشم اندازهای طبیعی از جمله شهرستان‌های مستعد  تنوع زیستی و منابع طبیعی به شمار می رود لذا حفظ و حراست از این زیستگاهها و تنوع جانوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میرزایی اظهار داشت: محیط بانان ، حافظان و صیانت کنندگان از حقوق آیندگان هستند که  رسالت حفاظت از آب ، خاک ، هوا و حیات وحش را برعهده دارند.

رضا فلاح مبارکه  نیز کار محیط بانی را کاری دشوار و گاها پرخطردانست و گفت: شغل و حرفه محیط بانی و محافظت از محیط زیست کاری بس خطیر و دشوار می باشد.

مدیرروابط عمومی از حافظان طبیعت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده