رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر : ۲۹۸۶۷
  • چاپ خبر : راه اندازی وضو خانه و سرویسهای بهداشتی مصلی مسجد جامع بافق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال

راه اندازی وضو خانه و سرویسهای بهداشتی مصلی مسجد جامع بافق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال

مشکل اساسی نمازگزاران نماز جمعه بافق به همت شرکت سنگ آهن مرکزی برطرف شد. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از تخریب وضوخانه و سرویسهای بهداشتی مسجد جامع بافق جهت توسعه آن، نمازگزاران با مشکل نداشتن وضوخانه و سرویس های بهداشتی مناسب  مواجه بودند.  جواد طالعی نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی در رابطه با اتمام این […]

مشکل اساسی نمازگزاران نماز جمعه بافق به همت شرکت سنگ آهن مرکزی برطرف شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از تخریب وضوخانه و سرویسهای بهداشتی مسجد جامع بافق جهت توسعه آن، نمازگزاران با مشکل نداشتن وضوخانه و سرویس های بهداشتی مناسب  مواجه بودند.

 جواد طالعی نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی در رابطه با اتمام این پروژه و راه اندازی آن در گفتگویی با خبرنگار “آفتاب بافق” گفت: مجموعه سرویس های بهداشتی و وضوخانه جنب مصلی مسجد جامع  قراردارد که با دستور امام جمعه و همکاری و مساعدت مدیر عامل شرکت سنگ آهن این مجموعه در دو طبقه شامل 38 چشمه دستشویی، 8 حمام و سرویس فرنگی، با هزینه بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد با مساعدت و همکاری مدیریت شرکت، زمینی جهت آبنمای مصلی خریداری شده است که انشالله به زودی شاهد راه اندازی آن نیز خواهیم بود.

نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: در اینجا جا دارد ازهمراهی امام جمعه و همکاری و مساعدت مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر کنم.

طالعی اظهارداشت: بغیر از نمازگزاران نماز جمعه، مجموعه های فرهنگی اطراف، گردشگران داخلی و خارجی می توانند از امکانات بهداشتی استفاده کنند.

عکس: MTB

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده