رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
  • کد خبر : ۲۹۸۸۱
  • چاپ خبر : دو میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح مصلی( مسجد جامع) بافق
امام جمعه بافق؛

دو میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح مصلی( مسجد جامع) بافق

امام جمعه بافق گفت: به منظور بهره برداری از مصلی این شهرستان به ۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد. حجت الاسلام حاج سید جواد سلیمانی در نشستی پیرامون طرح مشارکتی مصلی بافق که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، رییس شورای اسلامی شهر بافق و […]

امام جمعه بافق گفت: به منظور بهره برداری از مصلی این شهرستان به ۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

حجت الاسلام حاج سید جواد سلیمانی در نشستی پیرامون طرح مشارکتی مصلی بافق که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، رییس شورای اسلامی شهر بافق و دیگر مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: تاکنون شرکت سنگ آهن مرکزی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح هزینه کرده است.

وی افزود: عملیات خاکبردارِی، گودبرداری و اسکلت بندی انجام و برای اتمام پروژه نیاز به مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان است.

امام جمعه بافق بر تکمیل پروژه مصلی تاکید کرد و خواستار مساعدت و همکاری مسئولان جهت اتمام این پروژه عظیم شد .

سلیمانی افزود: نمازگزاران در تابستان به ناچار باید بیرون مسجد در آفتاب قرار گیرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این نشست نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر عامل شرکت خواستار صورتجلسه مشترکی مبنی بر همکاری مسئولان شهری شدند خاطر نشان کرد: مقرر شد برای اتمام طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ۱ میلیارد تومان،فرمانداری ۵۰۰ میلیون تومان و مجتمع فلات مرکزی نیز پس از توافق ۵۰۰ میلیون تومان دیگر را تامین کند.

امام جمعه با اشاره به دستور مستقیم جهانگیری معاون اول رییس جمهور بر اتمام این طرح توسط مسیولین شهرستان گفت: در این نشست همکاری و مساعدت نماینده مجلس شورای اسلامی از جانب وزارتخانه و دستگاههای مربوطه، همکاری شورای اسلامی شهر بافق و شهرداری جهت ایجاد آبنمای مناسب، ایجاد فضای سبز و استخدام فردی جهت همکاری و نظافت سرویس های بهداشتی نیز در تصمیمات اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از مصلی بالغ بر ۳ هزار نفر از این مکان مقدس بهره مند می شوند یادآور شد: مرحله دوم این طرح با زیر بنای ۲ هزار متر مربع در حال ساخت است.

سلیمانی متذکر شد: مصلی شامل دفتر و منزل امام جمعه، پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز و آبنما است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده