رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹
  • کد خبر : ۲۹۸۹۸
  • چاپ خبر : جشن گلریزان ریختن گل زندگی و امید برای ناامیدان و نیازمندان است
دبیربرگزاری جشن گلریزان ستاد دیه بافق:

جشن گلریزان ریختن گل زندگی و امید برای ناامیدان و نیازمندان است

عباسیان گفت: کمک ها هر چند مبلغ کمی هم باشد ولی در صورتی که همه ی مردم در این امر سهیم باشند مبلغ قابل توجهی خواهد شد که تماما در آزاد سازی زندانیان بافقی هزینه خواهد شد . به گزارش آفتاب بافق؛ هرساله به منظور کمک و مساعدت به زندانیان (مددجویان) جرایم غیر عمدی در […]

عباسیان گفت: کمک ها هر چند مبلغ کمی هم باشد ولی در صورتی که همه ی مردم در این امر سهیم باشند مبلغ قابل توجهی خواهد شد که تماما در آزاد سازی زندانیان بافقی هزینه خواهد شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ هرساله به منظور کمک و مساعدت به زندانیان (مددجویان) جرایم غیر عمدی در کل کشور در ایام مبارک ماه رمضان ماه مهربانی و نیکوکاری از سوی ستاد دیه ی کل کشور و به تبع ستاد های دیه ی استان های سراسر کشورجشن گلریزان برگزار می گردد.

کلید برگزاری جشن گلریزان همیشه با هدیه مقام معظم رهبری زده می‌شود و ایشان در ایام برگزاری این جشن انسانی، کمک‌های مالی شایانی را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه برای آزادی زندانیان نیازمدن اهدا می‌کنند و دیگر مسئولان هم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این امر خدا پسندانه شرکت می‌کنند.

در استان یزد در کلیه ی شهرستان ها و علل خصوص شهرستان دارالشجاعه بافق نیز چندین سال است که این جشن با شیوه ی بسیار باشکوهی به همین منظور برگزار می گردد.

نظر به اینکه چهارمین جشن گلریزان شهرستان بافق در تاریخ 30 خرداد 1396مطابق برنامه ریزی ستاد دیه در این شهرستان برگزار می گردد.

پهلوان حاج عزیزالله عباسیان بافقی دبیر جشن گلریزان ستاد دیه که کلیه ی هماهنگی ها جهت برگزاری در گفتگویی تلفنی اظهار داشت: جشن گلریزان به مناسبت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمدی نیازمند اکنون چهارسال است که در این شهرستان برگزار می گردد.

وی گفت: مسئولیت این جشن به عهده ی بزرگانی چون فرماندار، ریاست دادگستری،دادستان عمومی و انقلاب و دبیرجشن گلریزان ستاد دیه می باشد .

عباسیان افزود:  در این چند سال شرکت ها ، اصناف و مردم محترم و ولایتی شهرستان بافق کمک های خیلی زیادی در راستای این امر مهم وخداپسندانه انجام داده وچندین زندانی بافقی تاکنون  از زندان آزاد شده اند .

دبیربرگزاری جشن گلریزان ستاد دیه گفت: در اینجا از کلیه ی شرکت ها ، اصناف محترم ، و کلیه ی مردم خوب و مهربان وزحمتکش شهرستان بافق دعوت می کنم که در عصر روز سه شنبه 30 خرداد 1396 در جشن گلریزان که در محل زورخانه ی مالک اشتر جنب فرمانداری بافق برگزار می گردد شرکت کنند.

عباسیان یادآور شد: کمک ها هر چند مبلغ کمی هم باشد ولی در صورتی که همه ی مردم در این امر سهیم باشند مبلغ قابل توجهی خواهد شد که تماما در آزاد سازی زندانیان بافقی هزینه خواهد شد .

وی افزود: امیدها در زندان به جشن گلریزان است و به گردهمایی خیران. بیایید این امیدها را نا امید نکنیم و با حضور خود در مراسم جشن گلریزان که همزمان با 25 ماه مبارک رمضان در بافق برگزار می‌شود بار دیگر کمک کنیم تا لبخندی بر لبان کودکان و خانواده‌های زندانیان آبرومند جرائم غیرعمد جاری شود.

شایان ذکر است: پهلوان عباسیان در حال حاضر مدیر حقوقی و مشاور مدیرعامل سنگ آهن و ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق و دبیر جشن گلریزان ستاد دیه می باشد .

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده