رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
  • کد خبر : ۲۹۹۲
  • چاپ خبر : افتتاح نمايشگاه کتاب با حضور فرماندار بافق

افتتاح نمايشگاه کتاب با حضور فرماندار بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، در آستانه گراميداشت هفته کتاب و کتاب خواني نمايشگاهي با موضوع کتاب در مجموعه کتابخانه عمومي مفيدي بافق به دست فرماندار شهرستان افتتاح شد. فرماندار بافق در اين مراسم ، افتتاح نمایشگاه کتاب را یک اتفاق فرهنگی خواند و گفت: رویدادی که باید سالانه به دفعات رخ دهد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، در آستانه گراميداشت هفته کتاب و کتاب خواني نمايشگاهي با موضوع کتاب در مجموعه کتابخانه عمومي مفيدي بافق به دست فرماندار شهرستان افتتاح شد.

فرماندار بافق در اين مراسم ، افتتاح نمایشگاه کتاب را یک اتفاق فرهنگی خواند و گفت: رویدادی که باید سالانه به دفعات رخ دهد و زمینه برای دسترس بودن کتب با هزینه کم برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی برای عموم مردم فراهم شود

"سيد مهدي طلاي مقدم" با اشاهر به اينکه نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نیازمند همت جمعی است، خاطر نشان کرد : فرهنگ مطالعه را باید از کودکي آغاز کنیم و در اين راستا کودکان و دانش آموزان که آينده سازان اين مملکت هستند را با فرهنگ مطالعه آشنا کرد و زمينه را براي حضور در اين عزيزان فراهم کنيم .

رئيس اداره کتابخانه عمومي بافق در خصوص برپايي نمايشگاه کتاب بافق گفت: این نمایشگاه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سه کتابخانه عمومي شهرستان برپا شده و هدف از برپایی آن ، جذب مخاطب بيشتر برای مطالعه و کتاب‌خوانی است.

الهام آقايي افزود: در اين نمايشگاه ، آثار هنرمندان بافقي در زمينه کاريکاتور و نقاشي با موضوع کتاب به نمايش گذاشته شده است که از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۸ الي ۱۸ پذیرای عموم است.

New5286 New5292 New5293 New5295 New5297

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده