رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر : ۲۹۹۳۷
  • چاپ خبر : امنیت مرزی در کشور مایه عزت اسلام و حکومت است/سند 2030در نظام و کشور ما جایگاهی ندارد
امام جمعه بافق :

امنیت مرزی در کشور مایه عزت اسلام و حکومت است/سند 2030در نظام و کشور ما جایگاهی ندارد

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه این هفته به تشریح سیاست و امنیت در حکومت علوی اشاره کرد و گفت: قانون سیاست یعنی انسان بتواند حکومت داری کند  و حاکم کشور اسلامی باید از نظر سیاست در حدی قدرتمند باشد که بتواندحقوق مردم را بدهد و کشور را ساماندهی کند. […]

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه این هفته به تشریح سیاست و امنیت در حکومت علوی اشاره کرد و گفت: قانون سیاست یعنی انسان بتواند حکومت داری کند  و حاکم کشور اسلامی باید از نظر سیاست در حدی قدرتمند باشد که بتواندحقوق مردم را بدهد و کشور را ساماندهی کند.

وی افزود:در حکومت سیاسی حضرت علی(ع) ایستادن در برابر استعمار،انجام وظایف شرعی و الهی، و هدایت افراد جامعه توسط این امام مشاهده می شد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه در هر جامعه دولتمردان باید امینت و آسایش را برای مردم ایجاد کنند اظهار کرد:حضرت علی (ع)این دیدگاه را در حکومت خویش داشتند و امنیت شغلی،اقتصادی و اجتماعی را برای افراد جامعه خود ایجاد کردند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه مرزهای کشور باید در مقابل تجاوز دشمنان مستحکم باشند بیان کرد:مرزبانان کشور حافظ مردم هستند و باید در مقابل دشمن آگاه و هوشیار باشند وکشور امنیت راه ها،مرزها و عزت حکومت و دین را مدیون این مرزبانان هستند.

وی تصریح کرد:نظام جمهوری اسلامی از نظام اسلام و مرزها پاسداری و نگهداری می کنند و حکومت کشور از حکومت امام علی (ع) نشات گرفته است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات مطرح شده درباره سند 2030اشاره و خاطرنشان کرد:عده ای می خواستند فرهنگ غرب را در کشور اسلامی پیاده کنند اما کشور ما نیازی به فرهنگ غرب ندارد و دارای فرهنگ اصیل است.

سلیمانی عنوان کرد: با تشکیل شورای عالی فرهنگی این سند لغو گردید واکنون سند 2030در نظام و کشور ما جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری بدون انحرافاتی پیش می رود گفت:ملاک اصلی برای به زانو در آوردن دشمنان منافع و هویت ملی اسست.

امام جمعه بافق افزود:مسلمان واقعی و انقلابی بودن و حفظ تاریخ کشور از عناصر هویت و منافع ملی است که اگر سرلوحه قرار گیرد پیروز خواهیم شد.

سلیمانی بیان داشت:ایران به علت نپذیرفتن تبعیض بین افراد جامعه،اسلام را پذیرفت و تبعیض جامعه را نابود می کند.

وی بیان کرد:با استفاده از نیروهای متخصص و جوان کشور و موقعیت جغرافیایی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

امام جمعه بافق به ویژگی های شب های قدر اشاره و تصریح کرد:شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب عمل است و شب بیست و یکم شبی است که سرنوشت و اعمال ما رصد میشود.

سلیمانی خاطر نشان کرد:شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پرونده اعمال ما بدست امام زمان می رسد  و باید از این شب های پرفضیلت بهره کافی ببریم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده