رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر : ۲۹۹۸۰
  • چاپ خبر : سرقت ۲۰۰ میلیون ریال طلاجات و اموال  منزل توسط همسر صاحبخانه

سرقت ۲۰۰ میلیون ریال طلاجات و اموال منزل توسط همسر صاحبخانه

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: با اعلام سرقت طلاجات، وجه نقد و تحهیزات رایانه از منزلی در شهر بافق، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، همسر صاحبخانه را به عنوان سارق دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق؛سرهنگ محمد کمالی در این خصوص گفت: با اعلام خبر سرقت از منزلی در یکی از مناطق شهر بافق توسط […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: با اعلام سرقت طلاجات، وجه نقد و تحهیزات رایانه از منزلی در شهر بافق، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، همسر صاحبخانه را به عنوان سارق دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛سرهنگ محمد کمالی در این خصوص گفت: با اعلام خبر سرقت از منزلی در یکی از مناطق شهر بافق توسط فردی و اعلام سرقت طلاجات، ماموران پلیس آگاهی شهر بافق جهت شناسایی و دستگیری سارق، موضوع را در اولویت قرار دادند.

سرهنگ کمالی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس با تحقیقات میدانی صورت گرفته و مستمر خود متوجه شدند که همسر شاکی در روز سرقت به منزل مراجعه و بعد از خروج از منزل، ضمن سرقت اقلام فوق به همراه شخص دیگری از منزل فرار کرده و به مقصد نامعلومی نقل مکان کرده است.

این مقام مسئول افزود: این موضوع ظن پلیس را به افراد فوق بیشتر کرد که در پی انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفای متهمان مشخص و در اجرای حکم قضایی، متهمان طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: در این خصوص، پرونده تکمیل و ضمن کشف اموال سرقتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، متهمان به دادسرا معرفی شدند.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده