رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر : ۳۰۰۵
  • چاپ خبر : فراخوان حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق

فراخوان حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق

به گزارش آفتاب بافق با حضور بسیجیان شهرستان ، فراخوان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار گردید. این فراخوان با حضور بیش از سیصد نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس حوزه های محمد رسول الله(ص) و شهید قدوسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در این ناحیه برگزار شد.  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج […]

به گزارش آفتاب بافق با حضور بسیجیان شهرستان ، فراخوان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار گردید.

این فراخوان با حضور بیش از سیصد نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس حوزه های محمد رسول الله(ص) و شهید قدوسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در این ناحیه برگزار شد.

 فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به بسیجیان گردان های بیت المقدس که در این فراخوانی شرکت کرده اند این فراخوان را جهت بالا بردن توان رزمی افراد عنوان کرد.

سرهنگ جمالی همچنین شهادت امام حسین(ع) واهل بیت و یاران باوفایشان را تسلیت عرض کرد وبرپایی هرچه باشکوه تر عزاداری ها را در نیمه دوم محرم را ضروری دانست.
در ادامه برنامه بسیجیان با حضور در کلاس امداد و نجات با نحوه رسیدگی و کمک های  اولیه امدادی به مسدوم درحال خفگی ناشی از غرق شدگی و جسم خارجی آشنا شدند.

بعد از اقامه نماز در جلسه معرفت دینی حجت الاسلام مهدوی نژاد شرکت کردند و در ادامه به خواندن دعای کمیل و مداحی در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند.

کلاس پدافند غیر عامل با حضور سرهنگ جمالی از دیگر برنامه های این فراخوانی بود.

در پایان بسیجیان پیاده روی  چند کیلومتری در شب را با حضور پایوران و سربازان ناحیه بافق داشتند که با چگونگی رزم شبانه و حمله به دشمن فرضی را تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری بسیج

1416389930 1416389941 1416389918 1416389971

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده