رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر : ۳۰۰۵۹
  • چاپ خبر : جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز قدس در بافق

جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز قدس در بافق

جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان بافق در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز امام جمعه بافق در نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به تحولات منطقه و نقش نیروهای تکفیری و داعش  در این تحولات اظهار کرد: نامگذاری روز […]

جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان بافق در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز امام جمعه بافق در نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به تحولات منطقه و نقش نیروهای تکفیری و داعش  در این تحولات اظهار کرد: نامگذاری روز قدس توسط امام راحل(ره) نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین سیدجواد سلیمانی افزود: روز قدس از جایگاه ویژه ای در جهان اسلام برخوردار است که در اثر آگاهی بخشی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: مسئولان و برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی روز قدس، برای هرچه بهتر برپا شدن این مراسم در شهرستان بافق برنامه ریزی کنند.

امام جمعه بافق اظهار داشت: امسال نگاه ویژه ای به روز قدس شده است باید در صحنه بود و مردم باید حضوری چشمگیر در راهپیمایی داشته باشند.

وی از خبرنگاران خواست از آنجائیکه در ماه مبارک رمضان و در گرمای تابستان مردم در راهپیمایی شرکت می کنند صحنه های از حضور مردم بافق را به تصویر بکشیم

معاون فرماندار بافق هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: مردم شهرستان بافق با حضور هرچه باشکوه تر در تظاهرات ضد استکباری، برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و انسان های خداجو و آزادی خواه و برای رهایی قدس شریف انزجار خود را مانند گذشته و پرشورتر از سنوات قبل از رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان خواهند داد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز با بیان پیشنهادات و طرح های مربوط به برگزاری هرچه باشکوه تر روز جهانی قدس، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، توزیع بروشور و ویژه نامه و پوستر، تشکل های دانش آموزی و  … از مهمترین برنامه های روز جهانی قدس در بافق است

سیدعلیرضا سلیمانی عنوان کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بافق ساعت11:30 از بلوار امام خمینی (ره) با شرکت مردم همیشه در صحنه بافق به طرف مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از حضور روستائیان در راهمیمایی روز قدس خبر داد و عنوان کرد: مراسم راهپیمایی در روستاهای منطقه سبزدشت، شادکام، قطرم،جزستان و هریسک و کوشک و سیدآباد از توابع بخش مرکزی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده