رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر : ۳۰۰۷۲
  • چاپ خبر : بازدید امشب فرماندار از زورخانه مالک اشتر “محل برگزاری جشن گلریزان”

بازدید امشب فرماندار از زورخانه مالک اشتر “محل برگزاری جشن گلریزان”

فرماندار بافق از زورخانه مالک اشتر محل برگزاری جشن گلریزان در بافق بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ امشب زاده رحمانی با حضور در محل زورخانه مالک اشتر از کسانی که برای آماده سازی زورخانه مالک اشتر تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد. در ابتدا، پهلوان عباسیان، دبیر ستاد جشن گلریزان در بافق در […]

فرماندار بافق از زورخانه مالک اشتر محل برگزاری جشن گلریزان در بافق بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ امشب زاده رحمانی با حضور در محل زورخانه مالک اشتر از کسانی که برای آماده سازی زورخانه مالک اشتر تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدا، پهلوان عباسیان، دبیر ستاد جشن گلریزان در بافق در گزارش کوتاهی گفت: زورخانه مالک اشتر  با همت باستانی کاران برای جشن گلریزان آماده شده است.

وی اظهار داشت: ماه هاست مدیر و مرشد و ورزشکاران زورخانه مالک اشتر بافق با عزمی راسخ و همکاری دست به توسعه ساختمان زورخانه زده بطوری که محوطه داخل را حدود صد مترمربع گسترش و گود و سردم و غیره را به شکل بسیار زیبایی از نوساخته اند.

رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای یادآور شد: مبلغ 150 میلیون تومان تاکنون هزینه شده است و هم اکنون زورخانه مالک اشتر بافق یکی از بزرگترین و بهترین زورخانه در شهرستان بافق درآمده است.

فرماندار بافق در ابتداء از  از زحمات این عزیزان و  از تلاش یکایک آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت:  با هماهنگی ریاست ستاد دیه استان،  ریاست دادگستری، دادستان بافق برنامه ریزی شده است که مطابق سنوات گذشته جشن گلریزان (جشن مهربانی ونیکوکاری) کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی را در ماه مبارک رمضان در زورخانه  مالک اشتر برگزارشود.

زاده رحمانی یادآور شد: زورخانه محلی که در آن منش پهلوانی وجود دارد و بهترین مکان برای برگزاری جشن گلریزان می باشد.

فرماندار بافق گفت: برای آزادی سه نفر از زندانیان بافقی که دارای جرائم غیر عمد می باشند مبلغ سیصد میلیون تومان لازم می باشد که انشالله در روز سه شنبه با حضور خیرین و نیکوکاران در این ماه پر خیر و برکت بتوانیم این سه زندانی بافقی را به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردانیم.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده