رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر : ۳۰۱۲۸
  • چاپ خبر : ثبت نام از علاقه مندان به شمشيربازي در بافق
رئیس هیات شمشیر بازی خبرداد:

ثبت نام از علاقه مندان به شمشيربازي در بافق

  رئیس هیات شمشیر بازی شهرستان بافق از ثبت نام دوره های شمشیر بازی در بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق از برگزاری کلاس های آموزشی شمشیر بازی در دومین طرح استعداد یابی در بافق براي آقايان و بانوان علاقه مند در تابستان امسال خبر داد. محمد هادی فتاحی […]

 

رئیس هیات شمشیر بازی شهرستان بافق از ثبت نام دوره های شمشیر بازی در بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق از برگزاری کلاس های آموزشی شمشیر بازی در دومین طرح استعداد یابی در بافق براي آقايان و بانوان علاقه مند در تابستان امسال خبر داد.

محمد هادی فتاحی اظهارکرد: این کلاس‌ها در سه رشته سابر، فلوره و اپه برگزار می شود و علاقه مندان ۷ سال به بالا می توانند در این کلاس ها ثبت نام نمایند.

وی  گفت: علاقمندان  میتواند صبح ها با حضور در  اداره ورزش و جوانان بافق و همچنین عصر ها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با حضور در دفتر هیات شمشیر بازی بافق واقع در مجموعه ورزشی تختی بافق جنب سالن کوثر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس هیات شمشیر بازی بافق تصریح کرد علاقمندان این رشته ورزشی میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۴۲۲۸۸۲ و یا ۳۲۴۳۲۴۰۰ تماس حاصل نمایند.

محمد هادی فتاحی با اشاره به این که تدریس این کلاس ها بر عهده مربیان و اساتید ملی و کشوری است، خاطرنشان‌کرد: محمد حسن صدیقی داور و مدرس بین اللمللی فدراسیون و حمید رضا شیر سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشور آموزش علاقمندان به این رشته را در این دوره بر عهده دارند.

وی گفت :تمرینات و دورههای آموزشی شمشیر بازی در سالن اختصاصی شمشیر بازی شهرستان بافق در مجموعه ورزشی تختی بافق جنب سالن کوثر برگزار می شود.

رئیس هیات شمشیر بازی بافق در پایان اظهار داشت :که دومین طرح استعداد یابی شمشیر بازی نیز در کنار برگزاری دورهای آموزشی در تابستان ۹۶ برگزار میگردد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده