رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۳۰۱۷۱
  • چاپ خبر : دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر بافق  با امام جمعه +عکس

دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر بافق با امام جمعه +عکس

منتخبین شورای اسلامی شهر بافق  با امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش آفتاب بافق،حجت الاسلام والمسلمین “سلیمانی” امام جمعه بافق در این دیدار از حضور حماسی و بی نظیر،  مردم بافق  در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم خود عبادتی بسیار  ارزشمند و جایگاهی  […]

منتخبین شورای اسلامی شهر بافق  با امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آفتاب بافق،حجت الاسلام والمسلمین “سلیمانی” امام جمعه بافق در این دیدار از حضور حماسی و بی نظیر،  مردم بافق  در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم خود عبادتی بسیار  ارزشمند و جایگاهی  والا در آموزه های  دینی و قرآنی  دارد.

وی خطاب به منتخبین شوراهای  اسلامی شهر بافق گفت:شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار  می رود تعامل،وحدت  و همگرائی  با تمام  ارگان های دولتی  و نهاد های  اسلامی  و استفاده از خرد جمعی  و نخبگان شهری  می تواند  مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را  تعیین کند.

وی اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را  رمز پیروزی در برنامه های  شوراهای  اسلامی شهرو روستا خواند .

در ادامه منتخبین شورای اسلامی شهر بافق سخنانی بیان کردند.

محمد رنجبر رئیس شورای اسلامی فعلی و منتخب مردم  در این دیدار با تبریک به اعضای جدید شورای شهر بافق و قدردانی از اعتماد مجدد مردم  به انتخاب وی گفت: آن چیزی که شورا را موفق می دارد در وهله اول همدلی وهمراهی اعضا و وحدت بین شورا و مسئولان شهر است و در راس نیز امام جمعه می باشد ، امام جمعه معزز هم در کنار ما است ما با کسانی کار داریم که مجری هستند ما به عنوان پل ارتباطی بین مردم ومسئولین اجرائی هستیم و افتخار ما این است که از رهنمودهای شما در دوره جدید هم استفاده کنیم و آن اعتمادی که مردم به ما داشتند را بتوانیم پاسخگو باشیم و طوری عمل کنیم  که باعث دلسردی مردم نشود.

در ادامه سید محمد باقی زاده دیگر منتخب مردم گفت: مطمئن باشید شورای پنجم با یاری خداوند شورای بی چالش خواهد بود. در فضای مجازی بعضا یک متن هایی را منتشر می کنند  که این شورا دارای چالش است و با هم سازگاری ندارند و من این را بگویم که شورای پنجم به مراتب بهتر از شوراهای دیگر خواهد بود و امیدواریم که امام جمعه در پیشبرد اهداف شورا در تمامی مراحل به عنوان پدر معنوی راهنمای شورا باشند.

حسن امیرزاده دیگر منتخب مردم در سخنانی اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای  تکلیف ما نسبت به گذشته سنگین تر می شود و باید این حسن نیت و اعتماد مردم را پاسخگو باشیم.

شورای جدید بسیار خوب و توانمندی است و همه سلایق و علایقی  که مردم مد نظرشان است در این شورا وجود دارد و همدلی هم یک پوشش بسیار مناسبی که دور این شورا احاطه می شود  تا کسی نتواند خدشه یا حاشیه ای ایجاد کند.

حسن محمدی نیز در سخنانی بیان کرد: بر حسب وظیفه در ابتدا با شهدای گرانقدر شهر تجدید بیعت کردیم و پیمان  بستیم آنچه که هدف مان بوده است خدمت به مردم شهر باشد و در وهله دوم شما به عنوان پدر معنوی و دلسوز شهر که سال های سال با درد مردم آشنا هستید دست یاری دراز می کنیم و همانطور که تا امروز یاری گر مردم بودید پشتوانه ما باشید و ما را نیز یاری کنید و امیدوداریم بتوانیم قدمی برای ابادانی شهرمان برداریم.

و در پایان حجت الاسلام تفکری منتخب مردم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در ایامی که در خدمت مردم هستیم خدمتگذارخوبی برای مردم باشیم و منویات مقام معظم رهبری را نیز پیاده کنیم.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده