رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
  • کد خبر : ۳۰۲۲۷
  • چاپ خبر : پیام محمدرضا صباغیان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

پیام محمدرضا صباغیان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق ، مهریز، ابرکوه ،خاتم وبهاباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس وتجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ،انقلاب و رهبری تاکید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادرکرد. […]

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق ، مهریز، ابرکوه ،خاتم وبهاباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس وتجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ،انقلاب و رهبری تاکید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادرکرد.

متن پیام بدین شرح است: “و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون”

امسال در آستانه روز قدس شاهد آن بودیم که انتقام از مستکبران و ظالمان با دست توانای عزیران سپاه پاسداران در پاسخ به ماجراجویی های برخی فریب خوردگان تکفیری که می خواستند در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) به امنیت بی مثال ایران اسلامی خدشه وارد کنند پاسخی به موقع و در خور داده شد.

مسلما این حرکت شایسته و به موقع علاوه بر ایجاد رعب در دل دشمنان اسلام ، موجبات قوت قلب ‌همه علاقه مندان به نظام اسلامی را فراهم آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از این اقدام مقتدرانه، از عموم ملت قهرمان ایران خصوصا مردم شریف حوزه انتخابیه دعوت می کنم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس علاوه بر زنده نگه داشتن روز قدس که یادگار و شاهکار امام راحل بود مجددا با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ،انقلاب و رهبری تجدید پیمان کنند.

به امید رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست غاصب و تعالی روزافزون اسلام و مسلمین و همه آزادیخواهان جهان در سراسر کره خاکی.

“محمدرضا صباغیان”

نماینده مردم بافق ، مهریز، ابرکوه ،خاتم وبهاباد در مجلس شورای اسلامی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده