رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر : ۳۰۲۵۵
  • چاپ خبر : راهپیمایی روز جهانی قدس مظهر اقتدار نظام است
امام جمعه بافق:

راهپیمایی روز جهانی قدس مظهر اقتدار نظام است

حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس باعث استحکام پایه های نظام ومشت محکمی به دهان اسرائیل و داعش خواهد بود. آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به آرمان‌ها و تفکرات ارزشمند امام راحل مبنی بر وحدت و یکدلی امت اسلامی در راستای ظلم ستیزی اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم و مسلمانان […]

حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس باعث استحکام پایه های نظام ومشت محکمی به دهان اسرائیل و داعش خواهد بود.

آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به آرمان‌ها و تفکرات ارزشمند امام راحل مبنی بر وحدت و یکدلی امت اسلامی در راستای ظلم ستیزی اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم و مسلمانان دنیا علاوه بر نمایش وحدت و همدلی، تثبیت‌کننده اقتدار پایه‌های حکومت اسلامی است.
امام جمعه بافق گفت: در این راستا حضور عزتمندانه و باشکوه مردم و مسوولان در روز قدس بسیار حایز اهمیت است و بر حضور پرشور و باشکوه مردم این شهرستان در راهپیایی دشمن شکن این روز تاکید کرد.

وی ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین را یاد آور شد و افزود: سرزمین پاک بیت المقدس و قبله نخست مسلمانان به عنوان مکان معراج در بیش از 6 دهه اخیر مورد آماج حملات وحشیانه دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان قرار گرفته و عزت، شرف و انسانیت امت اسلامی با تجاوز صهیونیستهای جهانخوار به جان، مال، ناموس و آبروی فلسطینیان لگدمال شده است.

سلیمانی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان که دشمنان و استکبار جهانی قصد برهم زدن وحدت و انسجام کشور و اختلاف افکنی بین مسلمانان را دارند باید با عظمت بهتر و فریادهای کوبنده تر برگزار شود.
وی با اشاره به ترورهای اخیر در کشور افزود:همه باید با هوشیاری و بصیرت و همدلی در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم.
امام جمعه بافق حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را مظهر اقتدار نظام عنوان و تصریح کرد: مردم روزه دار این شهرستان باشکوهتر از سالهای گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از صهیونیست و استکبار جهانی اعلام می کنند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: این مراسم جمعه این هفته از محل بسیج تا مسجد جامع برگزار می شود.
مردم بافق ثابت کرده اند از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی حضور چشمگیر داشته و یکی از شهرستانهای پیشتاز استان یزد محسوب می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده