رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر : ۳۰۲۵۸
  • چاپ خبر : بافق، رتبه نخست پرداخت زکات واجب در استان یزد کسب کرد
دبیرشورای زکات بافق اعلام کرد:

بافق، رتبه نخست پرداخت زکات واجب در استان یزد کسب کرد

دبیرشورای زکات شهرستان بافق اعلام کرد: شورای زکات بافق رتبه نخست درپرداخت  زکات واجب و رتبه سوم در پرداخت  زکات مستحبی را در استان یزد کسب کرد. حجت الاسلام عسکری اظهار داشت:  درطی سال  ١٣٩۵با فعالیتها و تعاملات صورت گرفته باخیرین و مودیان زکات مبلغی بالغ بر5 میلیارد ریال در قالب زکات واجب و مستحبی اعم […]

دبیرشورای زکات شهرستان بافق اعلام کرد: شورای زکات بافق رتبه نخست درپرداخت  زکات واجب و رتبه سوم در پرداخت  زکات مستحبی را در استان یزد کسب کرد.

حجت الاسلام عسکری اظهار داشت:  درطی سال  ١٣٩۵با فعالیتها و تعاملات صورت گرفته باخیرین و مودیان زکات مبلغی بالغ بر5 میلیارد ریال در قالب زکات واجب و مستحبی اعم از نقد و کالا جمع آوری و بین محرومین و مددجویان توزیع و هزینه گردیده شده است .

مسول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق طی گزارشی اعلام کرد درسال ١٣٩۵ بالغ بر 5 میلیارد ریال  در زمینه امور محرومین و پروژه های عمرانی عام المنفعه جذب و هزینه گردیده شده است.

وی در بخش دیگر از مطالب خود اشاره کرد از مبلغ ذکر شده مبلغ بالغ بر2 میلیارد و پانصد میلیون تومان در زمینه امورمحرومین جمع اوری و در زمینه های امورمعیشتی و مسکن و جهیزیه نیازمندان و مددجویان هزینه گردیده شده است و مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال در بخش پروژه های عمرانی عام المنفعه ازقبیل مرمت /تکمیل/بازسازی/و احداث مساجد و حسینیه و سایر موارد در سطح شهرستان و روستاهای تابعه هزینه گردیده شده است.

عسکری دربخش پایانی مطالب خود اشاره کرد با فرهنگ سازی و تبلیغات مبلغین و موثرین در امر زکات میتوان فعالیتهای خوبی در زمینه جذب زکات و سبب نزول رحمت واسعه الهی درسطح جامعه باشیم .

وی درپایان مطالب خود از همه عزیزانی که در امر زکات فعالیت داشته اند خصوصا امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای زکات و ریاست شورای زکات، بخشدار بخش مرکزی،  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر و تشکرکرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده