رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
  • کد خبر : ۳۰۴۲۱
  • چاپ خبر : امنیت کامل کاروان پیاده تا حرم رضوی توسط پلیس تأمین می شود

امنیت کامل کاروان پیاده تا حرم رضوی توسط پلیس تأمین می شود

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد امنیت کامل مسیر کاروان پیاده تا حرم رضوی را فراهم کند. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ محمد کمالی در نشستی که به مناسبت نزدیک شدن به حرکت کاروان پیاده تا حرم رضوی از این شهرستان ، با اشاره به راه اندازی کاروان پیاده شهرستان بافق تا […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد امنیت کامل مسیر کاروان پیاده تا حرم رضوی را فراهم کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ محمد کمالی در نشستی که به مناسبت نزدیک شدن به حرکت کاروان پیاده تا حرم رضوی از این شهرستان ، با اشاره به راه اندازی کاروان پیاده شهرستان بافق تا حرم رضوی در طول ۲۵ سال، اظهارداشت: این اقدام هر ساله با هماهنگی و مسئولیت بیت الرضا، امام جمعه، سپاه، بسیج و دیگر مسئولان شهرستان انجام می شود و امسال نیز این کاروان صبح هشتم تیرماه با اقدامات و تدابیر از قبل اندیشیده شده، حرکت خود را آغاز می کند.

وی افزود: درطول یک ماه از آغاز تا پایان حرکت کاروان، سعی می کنیم در حوزه استحفاظی خود امنیت مسیر پیاده روی کاروان را فراهم کنیم و حرکت کاروان نیز باید از مسیر اصلی جاده ها باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه برگزاری یک دوره کلاس آموزش حضوری برای اعضای این کاروان قبل از حرکت در نظر گرفته شده است، این حرکت را جهاد در راه خدا عنوان کرد چرا که کاروان همه موانع را می پذیرند و به عشق علی بن موسی الرضا این مسیر را طی می کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده