رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
  • کد خبر : ۳۰۴۳۲
  • چاپ خبر : پیام تسلیت دهیاری و شورای اسلامی در پی درگذشت دو جوان ناکام  روستای مبارکه

پیام تسلیت دهیاری و شورای اسلامی در پی درگذشت دو جوان ناکام  روستای مبارکه

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی در گذشت دو جوان ناکام در حادثه رانندگی امروز دهیاری و شورای روستا مبارکه پیامی صادر کرد . در این پیام آمده است. هوالباقی لا حول ولا قوة إلا بالله إنا لله وإنا إليه راجعون خانواده های داغدار حسینی و طلایی حادثه ناگهانی، اندوهناک و تاسف برانگیز درگذشت خانم […]

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی در گذشت دو جوان ناکام در حادثه رانندگی امروز دهیاری و شورای روستا مبارکه پیامی صادر کرد .

در این پیام آمده است.

هوالباقی

لا حول ولا قوة إلا بالله إنا لله وإنا إليه راجعون

خانواده های داغدار حسینی و طلایی

حادثه ناگهانی، اندوهناک و تاسف برانگیز درگذشت خانم ها زهرا طلایی و فاطمه السادات حسینی که در سانحه رانندگی رخ داد وروح بلندشان با لبیک خالصانه در ماه مهیمانی خدا به ملکوت اعلی پرکشید،موجی سهمگین از غم و اندوه را با خود به قلوب تک تک اهالی مبارکه  آورد .

هیچ گریزی از باور فقدان عزیزان نیست ،مسلما” در قبال این ضایعه دردناک، جز راضی شدن به رضای قادر متعال و سر تسليم فرود آوردن در برابر مشيت ایزد منان و توسل به آيه مباركه ”ارجعی الی ربک الراضیه المرضیه”، در مسيري ديگر، نميتوان آرامش را براي روح و روان بازماندگان به معنا درآورد و مرهمي براي زخم عمیق نشسته بر ديوار دلشان يافت اما تحمل این غم جانکاه جز با استعانت ازالطاف صبوری بخش حضرت حق میسرنخواهدبود

ضمن عرض تسلیت وابرازهمدری ، مصیبت درگذشت دو جوان عزیز، را حضور خانواده های  آنان ،خصوصا” والدین گرانقدرشان ،بستگان ، اهالی مبارکه و همچنین به دانشجویان عزیز به هم دوره ای های آنان و نیز اساتید والامقامشان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن دو عزیز سفرکرده، رحمت وافر و برای خانواده و بستگانشان، صبر جزیل و شکیبایی خواستاریم.

همچنین از شما  سروران دعوت بعمل می آید که به رسم ادب ، ادای احترام به مقام جوان و دانشجو  و احساس همدردی با خانواده آنان،  با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و خاکسپاری( در مورخ 4تیرراس ساعت 18 از مسجد صاحب الزمان عج به سمت بهشت الرضای ع)  ،موجب شادی روح آن مرحومین  و تسلی خاطر بازماندگان آنان  شوید .

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

دهیاری و شورای اسلامی مبارکه

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده