رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر : ۳۰۴۴۹
  • چاپ خبر : دیدار منتخبین مردم با فرماندار بافق

دیدار منتخبین مردم با فرماندار بافق

به گزارش  آفتاب بافق؛  عصر روز گذشته پنج منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با محمد زاده رحمانی دیدار و گفتگو کردند. فرماندار بافق در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر بافق را به ایشان تبریک گفت. محمد زاده رحمانی […]

به گزارش  آفتاب بافق؛  عصر روز گذشته پنج منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با محمد زاده رحمانی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار بافق در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر بافق را به ایشان تبریک گفت.

محمد زاده رحمانی در ادامه، لازمه رسیدن به اهداف را وفاق، همدلی و همصدایی عنوان و تصریح کرد: اعضای شورای جدید با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد و توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضعف و بهره وری پایین برخی از مدیران ادارات را یاد آور شد و افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه ای است و باید با ایجاد روحیه تلاش بیشتر در بین مدیران اجرایی بافق در راستای توسعه و آبادانی شهرستان گام برداریم.

زاده رحمانی در ادامه با بیان اولویت های مهم و اساسی پیش روی مسئولان شهرستان و به ویژه اعضای شورای شهر گزارشی از پروژه ها و طرح های عمرانی شهرستان را عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار پنج منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق شامل محمد رنجبر، حسن محمدی، حسن امیرزاده، سیدمحمد باقی زاده و حجت الاسلام ابراهیم تفکری هرکدام در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند در 29 اردیبهشت از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کردند با همکاری و تعامل بین فرماندار و اعضای شورای شهر بتوانند در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر واقع شده و در خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را بنمایند و با عملکرد مثبت و سازنده خود رضایتمندی مردم را در زمینه های مختلف جلب کنند.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده