رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
  • کد خبر : ۳۰۴۶۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مسعود شریعتی بافقی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.  متن این پیام بدین شرح است:   “عید رمضان […]

مسعود شریعتی بافقی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

  “عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت”

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

یکی از فضیلت‌های بزرگ ماه رمضان در خلال دعا، روزه و تلاوت قرآن چشیدن گرسنگی و تشنگی، گرسنگان و محرومان است که در سایه آن وجدان انسان‌دوستی بیدار می‌شود و بهترین فرصت برای تمرین دستگیری از نیازمندان است که خدمت به خلق و رسیدگی به نیازمندان از صفات و منش پهلوانی ورزشکاران است.

ماه مبارک رمضان در ایام گرم سال خورشیدی مؤمنان را به ضیافت الهی فراخواند و مردان و زنان خداجو با چنان اشتیاقی به سوی این میهمانی شتافتند که گرمای معنویت قلوب آنان بر حرارت آفتاب غلبه نمود . چه زیبا بود بندگی خالصانه مردمان مسلمان در شب ها و روزهای این ماه مبارک ، چه دلنشین بود نوای مناجات آنان هنگام زمزمه دعای سحر و ربنای افطار، چه روح بخش بود هوای شهرها و روستاهایمان آن گاه که در لیالی قدر صدای ملکوتی « الهی العفو» ها و « سُبْحانَکَ یا لا اِلـهَ إلاّ اَنْت» ها در آسمان می پیچید گویی همه عاشقان همنوای با هم سرود عشق و بندگی خویش را برای حضرت دوست نغمه ساز می کردند . و اکنون خرامان به پایان این ماه عاشقی می رسیم و گردش قمر آغاز ماه شوال را به ارمغان می آورد .

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به مردم شریف استان یزد، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، جامعه ورزش استان ، دبیران و اعضای محترم سازمان های مردم نهاد جوانان ،  قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان مؤمن، متعهد و فرهیخته،  از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده