رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
  • کد خبر : ۳۰۵۶۱
  • چاپ خبر : رمز پیروزی ما معنویت، وفاق، همدلی و دوستی بود
امام جمعه بافق در جمع فرماندهان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بافق؛

رمز پیروزی ما معنویت، وفاق، همدلی و دوستی بود

امام جمعه بافق پیام رهبری در نماز عید سعید فطر را نمادی از وحدت ، صمیمت، دوستی و وفاق عنوان کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و بمناسبت تبریک عید سعید فطر جمعی از فرماندهان، بسیجیان، پایوران و فرماندهان بسیج اداری و کارگری ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور در دفتر امام جمعه بافق، […]

امام جمعه بافق پیام رهبری در نماز عید سعید فطر را نمادی از وحدت ، صمیمت، دوستی و وفاق عنوان کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و بمناسبت تبریک عید سعید فطر جمعی از فرماندهان، بسیجیان، پایوران و فرماندهان بسیج اداری و کارگری ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور در دفتر امام جمعه بافق، عید سعید فطر را به نماینده ولی فقیه تبریک گفتند.

در این نشست ابتدا سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک عید سعید فطر به امام جمعه و جمع حاضر در جلسه گفت: بر خود واجب دانستیم که همگی بعد از یکماه بندگی و ذخیره یکماه تلاش در محضر امام جمعه بافق شرفیاب شده و ضمن تبریک عید سعید فطر به حضرتعالی  از بیانات شما مستفیض شویم.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی اظهار داشت: بعد از یکماه روزه داری و بندگی ، عید سعید فطر اهدایی خدواند به انسان است.

وی افزود : ما مسلمانان دو عید مهم در فرهنگ دینی خود داریم یکی عید سعید قربان و دیگری عید سعید فطر  که هر دو عید نیز شامل نماز می شود.

امام جمعه بافق یادآور شد: این دو عید مهم هرکدام بعد از یک رخداد مهم انجام می شود یکی بعد انجام اعمال و فرائض حج  که عید قربان است که به مسلمانان اهداء شده است و دیگری بعد از یکماه بندگی، تضرع و عبادت در درگاه معبود ؛ عید سعید فطر به مسلمانان اهداء شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این دو عید هم عبادی هست و هم سیاسی، یکی از برداشتهای سیاسی و ابتکارات نظام که توسط امام راحل (ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی پایه ریزی شد، روز جهانی قدس بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این روز اختصاص داده شده است، امروز در کشورها و بلاد اسلامی روز قدس فراگیر شده و همه برای دفاع از مظلومیت فلسطین یکصدا فریاد می زنند.

امام جمعه بافق در ادامه به اقدامات سپاه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزی که هواپیما شهید محلاتی نماینده ولی فقیه توسط بیگانگان و دشمنان مورد اصابت قرارگرفت، حضرت امام خمینی(ره) فرمود: امروز به قدرت نظامی خود ننازید روزی خواهد آمد که فرزندان این مرز و بوم عکس العمل نشان خواهد داد و  امروز به عینه شاهد آن روز هستیم که پس از 27 سال پاسخ آن داده شد.

وی در ادامه افزود : با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، تمامی نیروهای نظامی و امنیتی کشورهای بیگانه احساس خطر می کنند و به صورت آماده باش در می آیند. قدرت جمهوری اسلامی زبانزد خاص و عام می باشد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه را در روز عید سعید فطر به وحدت، دوستی و صمیمیت دعوت کردند و پیشرفت نظام را در سایه همدلی امکانپذیر دانستند.

وی نیز در همین رابطه با دعوت مسئولان به وحدت و همدلی بیان کرد: رمز پیروزی ما در معنویت  و وفاق و دوستی می باشد. اگر امروز موشکهای ما به اهداف از پیش تعیین شده برخورد می کنند در کنار علم و فناوری معنویت هم وجود دارد.

امام جمعه بافق در پایان گفت: بیاید برای نظرها و اعتقادات دیگران احترام قائل شویم و بدور از هرگونه نفاق، دست در دست هم دهیم و برای پیشرفت کشورمان در سایه مقام معظم رهبری و ولایت و در خط ولایت گام بر داریم.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “رمز پیروزی ما معنویت، وفاق، همدلی و دوستی بود”

  • روح الله فتاحی بافقی says:

    باعرضِ سلام و تبریک عیدِ سعیدِ فطر.
    ای کاش در کنارِ این جلسات، تدبیر و راهِ چاره ای هم برای مشکل و مشکلاتِ بسیجیانشان که خودِ آنها نیز در جریان هستند هم می اندیشیدند.
    نه فقط……..

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده