رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
  • کد خبر : ۳۰۵۸
  • چاپ خبر : برگزاري یادمان پنجمین شهید محراب و شهدای کوی مناجات شهرستان بافق

برگزاري یادمان پنجمین شهید محراب و شهدای کوی مناجات شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سخنران اين مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته و سالروز تشکیل بسیج، اظهارکرد: اکنون در هرقشری اعم از اصناف، ادارات، هنرمندان، مداحان، طلاب و روحانیون و غیره بسیج داریم و در هر خانواده ایرانی حداقل یک بسیجی وجود دارد.  حجت الاسلام داوودي با بیان این مطلب که اکنون 19 قشر […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سخنران اين مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته و سالروز تشکیل بسیج، اظهارکرد: اکنون در هرقشری اعم از اصناف، ادارات، هنرمندان، مداحان، طلاب و روحانیون و غیره بسیج داریم و در هر خانواده ایرانی حداقل یک بسیجی وجود دارد.

 حجت الاسلام داوودي با بیان این مطلب که اکنون 19 قشر در درون جامعه با عنوان بسیجی فعالیت دارند افزود:  دشمنان اسلام از طریق جاسوسی آمار و اطلاعاتی از نیروها و تجهیزات نظامی و انتظامی ایران بدست آوردند ولی درباره نیروی مقاومت بسیچ و تعداد بسیجیان یک علامت سوال برابر ذهنشان است.

وی گفت: امام خمینی(ره) با چنین تاکتیک زیبایی توانست بسیج و تفکربسیجی را وارد خانواده ها کند و کاری کرده که هیچکس نمی تواند به این نظام مقدس اسلامی خیانت کند.

مسئول بسیچ طلاب استان یزد با اشاره به شکست انقلاب مصر، افزود: نداشتن بسیج و نبود ولی فقیه در راس انقلاب این کشور سبب عدم تدوام انقلاب شان شد.

وی افزود: امام(ره) در ایران یک لشکر مخلص ایجاد کرده که نه بدنبال پول و نه مقام است و برای رضای خدا کار می کند.

داوودی با بیان این مطلب که دشمن پس از شهادت شهید فهمیده و غیره مطالعه و شناخت فرهنگ شیعه در دانشگاه هایش دستورکار قرار داد، گفت: نظریه پردازان شیعه را به پرنده ای تشبیه کرده که دو بال قرمز و سبز و تاجی بر سر دارد.

وی با بیان این مطلب که بال قرمز فرهنگ ایثار و شهادت طلبیست که ریشه در قیام عاشورا و امام حسین(ع) دارد، افزود: بال سبز نیز فرهنگ مهدویت و انتظارشیعیان برای آمدن امام زمان است.

 

New0020 New0021 New0015 New0012 New0014 New0013 New0026 New0019 New0018

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده