رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
  • کد خبر : ۳۰۷۷۷
  • چاپ خبر : فضای انتقاد سازنده به نفع جریان‌های سیاسی است/نباید اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود
صباغیان:

فضای انتقاد سازنده به نفع جریان‌های سیاسی است/نباید اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود

نماینده مهریز و بافق در مجلس گفت: دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند تا همه جناح‌ها و افراد را تضعیف کنند و در نهایت کشور را به چالش جدی بکشند و اگر این اتفاق بیفتد هیچ جریانی از تخریب و حذف مستثنی نخواهد بود. به گزارش آفتاب بافق ؛ محمدرضا صباغیان خاطرنشان کرد: وحدت […]

نماینده مهریز و بافق در مجلس گفت: دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند تا همه جناح‌ها و افراد را تضعیف کنند و در نهایت کشور را به چالش جدی بکشند و اگر این اتفاق بیفتد هیچ جریانی از تخریب و حذف مستثنی نخواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق ؛ محمدرضا صباغیان خاطرنشان کرد: وحدت مورد نیاز هر جامعه ای است که به دنبال پیشرفت و توسعه است و جوامعی که دچار اختلاف و آشفتگی شوند حتما نتیجه نخواهند گرفت و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست و همه باید از اختلاف پرهیز کنند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: انتقاد هم لازمه یک کشور است و فضای انتقاد سازنده و دلسوزانه می‌تواند به نفع جریانات سیاسی باشد اما نباید اجازه داد اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود و جای نقد را بگیرد،‌ بلکه هر فردی متناسب با جایگاه و مسئولیتش و با رعایت اخلاق و انصاف باید نکات ضعف را بیان کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم تصریح کرد: اختلاف موجب تضعیف کشور و جامعه خواهد شد و اگر به جای حفظ وحدت و انسجام درونی هوای نفس بر افراد غلبه کند، هیچ نقدی شکل سازنده و منصفانه نخواهد یافت. همچنین مسئولان نیز باید نقدپذیر باشند و تحمل نقد را داشته باشند و در عین حال همه نیز باید اجازه نقد منصفانه و دلسوزانه را داشته باشند و نه اینکه تنها یک جریان با استفاده از تریبون‌های مختلف فرصت نقد داشته باشند.

وی تاکید کرد: تخریب و تضعیف پیش از آنکه اشخاص دیگر را تضعیف کند خود فرد را تضعیف می‌کند و جریانی که دائم دنبال عیب جویی از دیگران باشد، در منظر عمومی تضعیف می‌شوند و جایگاه خود را از دست می‌دهند.

نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریانات در شرایط فعلی که قدری فضای کشور آشفته شده است باید بر نقاط مشترک یعنی حفظ نظام و تقویت کشور وحدت و اجماع کنند و آن را ملاک عمل خود قرار دهند و طوری حرکت نکنند که امنیت پایدار در کشور تضعیف شود و

بدانند دشمنان برایشان هیچ جناحی تفاوتی نمی‌کند و به دنبال سوء استفاده از اختلافات هستند./

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده