رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر : ۳۰۸۸۲
  • چاپ خبر : سارق کابل های ایستگاه راه آهن بافق دستگیر شد

سارق کابل های ایستگاه راه آهن بافق دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق کابل های ایستگاه راه آهن و کشف مقادیری کابل مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ محمد کمالی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال گشت زنی در سطح شهر به فردی که حامل مقادیری […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق کابل های ایستگاه راه آهن و کشف مقادیری کابل مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ محمد کمالی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال گشت زنی در سطح شهر به فردی که حامل مقادیری کابل و علائم الکترونیکی بود مشکوک شدند.

سرهنگ کمالی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله نامبرده را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند که طی بازجویی از وی مشخص شد کابل ها را از ایستگاه راه آهن سرقت کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی از منزلش نیز بازرسی و مقادیر دیگری از انواع کابل و سیم از منزلش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به ارزش ریالی کابل های کشف شده بالغ بر دو میلیون ریال خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی در معیت متهم به دادسرا ارسال شد.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده