رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۳۰۸۸۸
  • چاپ خبر : مراسم ترحیم «سیدرضا نیری» رییس اسبق کمیته امداد در بافق برگزار شد
گزارش تصویری؛

مراسم ترحیم «سیدرضا نیری» رییس اسبق کمیته امداد در بافق برگزار شد

مراسم ترحیم سیدرضا نیری رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور صبح امروز در نماز خانه کمیته امداد بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،  مراسم ترحیم سیدرضا نیری رئیس اسبق کمیته امداد صبح امروز در نماز خانه کمیته امداد امام خمینی بافق برگزار شد. در این مراسم  که امام جمعه بافق و حجت الاسلام […]

مراسم ترحیم سیدرضا نیری رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور صبح امروز در نماز خانه کمیته امداد بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،  مراسم ترحیم سیدرضا نیری رئیس اسبق کمیته امداد صبح امروز در نماز خانه کمیته امداد امام خمینی بافق برگزار شد.

در این مراسم  که امام جمعه بافق و حجت الاسلام کارگران سخنران مراسم بودند، معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس جمعیت هلال احمر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان، کادر و پرسنل نهاد کمیته امداد امام خمینیی(ره) و مدد جویان حضور داشتند.

امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید رضا نیری از اولین بنیانگذاران نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور و رئیس سابق  کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشاور وزیر بهداشت گفت: جمعی از بازاریان بزرگ تهران در سال 42 و در دوران خفقان و بدبختی مردم به صورت مخفیانه با جمع آوری کمکهای نقدی زندانیان را آزاد می کردند.

وی گفت در این جمع عسکر اولادی؛ مرحوم نیری، حیدری و انوری، حضور داشتند که این بزرگواران کارخود را در اوج پیروزی انقلاب نیز با کمک به محرومین ادامه دادند.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: یکی از آنان سید رضا نیری بود که با راه اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، به عنوان رئیس کمیته امداد امام انتخاب و در آن زمان بدلیل آشنایت که بابنده داشتند بسیار به بافق کمک کردند.

امام جمعه بافق گفت: در آن سالها اولین شهرستان در استان  که دارای کمیته امداد امام خمینی (ره) شد شهرستان بافق بود.

وی در پایان پیشرفت کمیته امداد امام خمینی(ره) در بافق را خوب توصیف کرد و رسیدگی هر چه به خانواده های بی بضاعت و محروم را در بافق از مسئولان این نهاد خواستار شد.

گزارش و عکس:mtb

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده