رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
  • کد خبر : ۳۰۸۹
  • چاپ خبر : افتتاحیه اولین فستیوال استعداد یابی آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق

افتتاحیه اولین فستیوال استعداد یابی آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق

 اولین فستیوال استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه سنگ آهن بافق با حضور مهدی دهستانی مدیرعامل باشگاه و جمعی از مسئولین وعموم مردم شهرستان روز پنج شنبه 29 آبان ماه آغاز گردید.   مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق در سخنانی کوتاه اهداف و چشم انداز این فستیوال را بیان بر لزوم پرورش و آموزش در سنین […]

 اولین فستیوال استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه سنگ آهن بافق با حضور مهدی دهستانی مدیرعامل باشگاه و جمعی از مسئولین وعموم مردم شهرستان روز پنج شنبه 29 آبان ماه آغاز گردید.

  مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق در سخنانی کوتاه اهداف و چشم انداز این فستیوال را بیان بر لزوم پرورش و آموزش در سنین پایه بمنظور پشتوانه سازی تاکید کرد. 

مهدی دهستانی با تشکر از همراهی خانواده ها و اداره آموزش پرورش افزود: این حرکت نوید بخش آینده ای روشن برای این رشته و شهرستان خواهد بود.

در ادامه مراسم افتتاحیه اولین فستیوال آکادمی فوتبال سنگ آهن بازیکنان آموزش دیده رده های ۶ تا ۱۲ سال به نمایش کارهای بی نظیر بازی های مدرسه ای ، لمس توپ،الگوهای دریبلینگ ،پاسهای کوتاه و حرکت پاس، دریافت و روپایی در کارگاههای مختلف پرداختند و در نهایت با رژه ۵۴ تیم شرکت کننده و داوران و استعدادیابان فستیوال رسماً آغاز گردید.

لازم بذکر است که این جشنواره به مدت سه هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه دارد و در این مدت استعدادیابان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند نو آموزان را تحت نظر گرفته و پس از شناسایی بازیکنان آینده دار آنها را به آکادمی فرا خوانده و تحت آموزشهای صحیح قرار خواهند گرفت.

DO3P2526 DO3P2761 DO3P2811

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده