رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
  • کد خبر : ۳۰۹۵۷
  • چاپ خبر : تبریک و تقدیر گروه هنری فانوس شب از شهرداری بافق
همزمان با روز شهرداری؛

تبریک و تقدیر گروه هنری فانوس شب از شهرداری بافق

“گروه هنری فانوس شب” به پاس زحمات و حمایت های بیدریغ شهردار بافق و تبریک روز شهرداری و دهیاری به دیدار شهردار و کادر اداری شهرداری بافق رفتند. به گزارش آفتاب بافق، گروه هنری فانوس شب صبح امروز  با حضور در محل شهرداری شهر، ضمن دیدار با مهندس نوروززاده شهردار شهرستان و پرسنل و کادر […]

“گروه هنری فانوس شب” به پاس زحمات و حمایت های بیدریغ شهردار بافق و تبریک روز شهرداری و دهیاری به دیدار شهردار و کادر اداری شهرداری بافق رفتند.

به گزارش آفتاب بافق، گروه هنری فانوس شب صبح امروز  با حضور در محل شهرداری شهر، ضمن دیدار با مهندس نوروززاده شهردار شهرستان و پرسنل و کادر اداری شهرداری عرض تبریک بمناسبت روز شهرداری ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از این بزرگواران به جهت تلاش ها و خدمات ارزنده عمرانی و رفاهی آن ها در سطح شهر بیان داشتند و با اهدای گل از این نهاد تقدیر کردند.

علی رسولی فرد سرپرست گروه هنری فانوس شب خاطر نشان کرد: که با وجود شهردار توانمند و پرسنل زحمت کش شهرداری و با برنامه ریزی های لازم، شاهد تغییر و تحولات بیشتری در چهره شهر خواهیم بود و خوشبختانه همشهریان عزیز از اقدامات مجموعه شهرداری تا بدین لحظه خرسندند وخدمات رسانی شهرداری در سطح شهر بیش از پیش نمایان است.

در پایان نیز از علی اصغر موفق مدیرروابط عمومی شهرداری بابت هماهنگی های لازم تشکر و قدردانی کردند.

گروه هنری فانوس شب به پاس خدمات و تلاش شبانه روزی همه نیروهای خدوم شهرداری بافق با اهدا شاخه گل از این بزرگوران سپاسگزاری کردند و روز شهرداری و دهیاری ها را تبریک گفتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده