رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
  • کد خبر : ۳۱۰۸
  • چاپ خبر : تیم فوتبال سنگ آهن بافق در صدر جدول لیگ برتر استان قرار گرفت

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در صدر جدول لیگ برتر استان قرار گرفت

حساسترین جدال هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان عصر روز جمعه ۳۰ آبان ۹۳ در بهاباد بین دو تیم انصار بهاباد و سنگ آهن برگزار شد. در حالی دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار داشتند. اما این تیم سنگ آهن بود که توانست خیلی زود […]

حساسترین جدال هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان عصر روز جمعه ۳۰ آبان ۹۳ در بهاباد بین دو تیم انصار بهاباد و سنگ آهن برگزار شد.
در حالی دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار داشتند. اما این تیم سنگ آهن بود که توانست خیلی زود توپ و میدان را در دست گیرد و قبل از اینکه بهاباد بتواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند ودر دقیقه ۲ توسط بازیکن جوان خود “محمد کسایی” به گل اول دست یابد و در ادامه نشان داد که اسب خود را برای قهرمانی زین کرده و حتی صدر نشین پنج هفته ای لیگ هم در خانه خود توان مقابله با تیم سنگ آهن را ندارد.
در اواخر نیمه اول احسان حسنی بازیکن تأثیر گذارسنگ آهن گل دوم را به ثمر رساند .
تیم سنگ آهن ۴۵ دقیقه دوم را به مدیریت بازی و میدان پرداخت و حتی موفق به فتح دروازه انصار بهاباد بوسیله حسین غلامزاده برای سومین بار شدند و بدین ترتیب با این پیروزی ۳ بر صفر به تنهایی با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

منبع خبر: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده