رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : ۳۱۰۹۱
  • چاپ خبر : تیم والیبال ساحلی مجتمع فولاد بافق در اردوی تدارکاتی رودسر

تیم والیبال ساحلی مجتمع فولاد بافق در اردوی تدارکاتی رودسر

تیم والیبال ساحلی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در شهر رودسر آغاز کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست تیم والیبال ساحلی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: بازیکنان این تیم بمنظور آماده سازی و حضور در […]

تیم والیبال ساحلی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در شهر رودسر آغاز کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست تیم والیبال ساحلی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: بازیکنان این تیم بمنظور آماده سازی و حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور روز گذشته به اردوی تدارکاتی اعزام شدند.

 سیدمحسن ترابی افزود: تیم والیبال ساحلی مجتمع فولاد بافق تمرینات خود را از امروز در شهر رودسر زیر نظر مربی اسبق تیم ملی شروع کردند.

 وی به برگزاری چند بازی تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر اشاره و بیان کرد: تیم مجتمع فولاد بافق همچنین برای آمادگی بیشتر، در مسابقات کاپ آزاد کشور حضور می یابد.

 محمد پورامینی و بهنام حسن زاده بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند که ابراهیم سن سبلی به عنوان مربی و سیدمحسن ترابی سرپرست تیم آنها را همراهی می کنند.

روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده