رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر : ۳۱۱۵۱
  • چاپ خبر : مجسمه های شنی برای دومین بار در بافق جان می گیرد

مجسمه های شنی برای دومین بار در بافق جان می گیرد

دومین سمپوزيوم ملي ساخت مجسمه های شني در بافق برگزار مي شود به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروز زاده افزود: وجود تلماسه های بکر و شن های روان با چشم اندازی زیبا در منطقه کویر بافق یکی از دلایل برگزاری سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهر کویری است. وی با اشاره به […]

دومین سمپوزيوم ملي ساخت مجسمه های شني در بافق برگزار مي شود

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروز زاده افزود: وجود تلماسه های بکر و شن های روان با چشم اندازی زیبا در منطقه کویر بافق یکی از دلایل برگزاری سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهر کویری است.

وی با اشاره به اینکه سه استاد مدعو برای اجرای آثار در این سمپوزیوم حضوردارند گفت: براي برگزاري با شکوه اين سمپوزيوم ملي از هنرمندان زبردست مجسمه ساز و طراح کشور دعوت شده تا طرحهاي خود را تا اواخر مرداد ماه به دبيرخانه اين جشنواره تحويل دهند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه و پتانسیل های طبیعی، فرهنگی و گردشگری، ایجاد فرصت تعامل و گفت و گوی هنری و فرصت تبادل تجربیات، از مهمترين اهداف برگزاري سمپوزيوم ملی مجسمه های شني در اين شهراست.

شهرداربافق یادآورشد: علاقه مندان شرکت دراین سمپوزیوم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس Www.Bafgh.Ir  مراجعه کنند.

اين سمپوزيوم به مدت سه روز ازتاریخ 15 لغايت 17 شهريورماه سالجاري همزمان با دهه ولایت در محل مجموعه تفرجگاه آبشاربافق درسطح ملي در قالب جشنواره تابستانی برگزار مي شود.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده