رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : ۳۱۱۵۵
  • چاپ خبر : جشن تولد برای پیرمردی که بیست و پنج سال کاروان پیاده را همراهی می کند

جشن تولد برای پیرمردی که بیست و پنج سال کاروان پیاده را همراهی می کند

جشن تولد حاج اکبرشفیعی پزشکیار کاروان پیاده بافق – یزد که ۲۵سال است کاروان بیت الرضا(ع)  را همراهی می کند برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و پنج سال عاشقی؛ پیرمرد بازنشسته شرکت سنگ آهن هر ساله که کاروانیان خود را برای سفر به سرزمین آفتاب آماده می کنند او نیز لحظه شماری می کند که […]

جشن تولد حاج اکبرشفیعی پزشکیار کاروان پیاده بافق – یزد که ۲۵سال است کاروان بیت الرضا(ع)  را همراهی می کند برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و پنج سال عاشقی؛ پیرمرد بازنشسته شرکت سنگ آهن هر ساله که کاروانیان خود را برای سفر به سرزمین آفتاب آماده می کنند او نیز لحظه شماری می کند که بتواند خود را با آنان همراه کند.

حاج اکبر شفیعی بازنشسته شرکت سنگ آهن مرکزی وقتی در بهداری شرکت کار می کرد در اولین سال حرکت کاروان که بیست و پنج سال از آن زمان می گذرد با دستور مدیر وقت و مسئول بهداری به عنوان پزشکیار، و بهیار و پرستار همراه کاروان شد.

در گفتگویی کوتاهی که با وی انجام دادیم از نحوه حضورش در کاروان سخن گفت و یادآور شد: بنده حقیر، حاج آقا طباطبایی و امیر عسکری سه نفر از اعضای کاروان پیاده می باشیم که از سال اول  پیاده روی کاروان تاکنون هر سال خداوند توفیق حضور به ما سه نفر نصیب کرده است.

شفیعی در پاسخ مسئولیتش در کاروان میگوید: حضور در کاروان مرا به زائران پیاده وابسته و دلبسته کرده است. در زمان التیام دادن پاهای خسته کاروانیان یک حس خاص  به من دست می دهد و از خدواند آرزو و توفیق همراهی این کاروان را دارم.

وی در باره خاطراتش در این سفر معنوی می گوید : در این بیست و پنج سال همراهی ؛  کرامات بسیاری از مولای خود دیده که هر ساله برای حضور و همراهی لحظه شماری می کنم.

پزشکیار محبوب در سخنان خود از همراهی خانواده اش نیز می گوید و می افزاید : دو فرزند من و خانوداه ام برای حضور و همراهی ام با کاروان بسیار مشتاق هستند و تا جاییکه بتوانند در محلهایی که اطراق می کنیم خودشان را به من می رسانند.

شفیعی ادامه داد : امسال نیز برای  حرکت کاروان لحظه شماری می کردم که دچار بیماری شدم به گونه ایکه دیگر قادر همراهی نبودم اما با عنایت و توجه امام هشتم بیماریم رو به بهبود رفت و هرچه به روز و لحظه حرکت نزدیک می شدم سلامتی خود را بدست  می آوردم و خدا را شکر که امسال هم توانستم برای بیست و پنجمین بار همراه این عزیزان در کاروان پیاده شوم.

وی در پایان برای کاروانیان آرزوی سلامتی کرد و از خدا خواست تا یاریش کند هرساله همراه کاروانیان باشد.

لازم بذکر است مراسم جشن تولدی برای این پیر و یار و دوستدار اهل بیت در مسیر حرکت کاروانیان گرفته شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده