رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
  • کد خبر : ۳۱۱۷۴
  • چاپ خبر : پشتکار جوانان در باسازی  “زورخانه حق”  محله قلعه بافق ستودنیست
عزیزالله عباسیان؛

پشتکار جوانان در باسازی “زورخانه حق” محله قلعه بافق ستودنیست

رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي بافق شامگاه امروز  از محل زورخانه حق واقع در ابتداي محله قلعه بازديدكرد. به گزارش آفتاب بافق ؛ عزیزالله عباسیان از زحمات  ابوالفضل صباغيان و كليه جوانان این محله كه در ساخت و تکمیل زورخانه حق در محله  قلعه بافق كمر همت بسته اند و با كمك و همياري يكديگر […]

رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي بافق شامگاه امروز  از محل زورخانه حق واقع در ابتداي محله قلعه بازديدكرد.

به گزارش آفتاب بافق ؛ عزیزالله عباسیان از زحمات  ابوالفضل صباغيان و كليه جوانان این محله كه در ساخت و تکمیل زورخانه حق در محله  قلعه بافق كمر همت بسته اند و با كمك و همياري يكديگر باعث پيشرفت ورزش زورخانه ای در محله خود و نهايتا رونق ورزش پهلوانی در بافق شده اند تشكركرد.

پهلوان عزيزالله عباسيان در ادامه این بازدید گفت : دشمنان نظام جمهوري اسلامي ساليان سال كوشيدند كه با جنگ تحمیلی و  رودرو با کشور ايران مبارزه كنند و تمام امكانات و توان خود را نيز در اين راه بكار گرفتند ولي به حول و قوه الهي و ايمان و باور قلبی مردم به شعار نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي خوشبختانه دشمنان اسلام نتوانستند كوچكترين ضربه اي بزنند و پس از  شكست مفتضحانه در جبهه های مختلف؛ اکنون هويت انها براي همه ما ايرانيان مشخص و عیان شده است  لذا این دشمنان قسم خورده از راه ديگر و روش جنگ نرم وارد شده اند كه همانا تبليغات فريبنده از طریق کانال های  ماهواره ای و ايجاد فضاهاي كاذب و دروغين در جهت فريب جوانان است .

رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی افزود:  ساخت زورخانه حق و تشويق جوانان به ورزش هاي اصيل ايراني خود بزرگترين ضربه در جهت مقابله با اين حيله دشمن است.

وي از حمایت و مساعدت های  فرماندار بافق به هيات پهلواني زورخانه اي و عنایت ویژه ای كه به ورزش شهرستان و بخصوص  جوانان دارند تقدير و تشكر كرد وافزود : در ساخت زورخانه حق كمك هاي مردمي؛  مساعدت فرماندار،  رئیس اداره ورزش و جوانان، شهرداری  و تلاش و همت شبانه روزی ابوالفضل صباغيان و تمامی جوانان غيور و زحمتكش محله قلعه با راهنمایی و مساعدت هيات پهلواني و زورخانه اي بافق دست به دست هم داد تا اين مكان ورزشي در اين محله پهلوان پرور ایجاد و راه اندازی شود.

عزیزالله عباسيان  همچنین از یاری و مساعدت نمایندگی ميراث فرهنگي و گردشگري بافق كه كمال همكاري را در ساخت و تجهیز  زورخانه حق را دارند تقديركرد.

در ادامه گزارشگر آفتاب بافق در محل زورخانه حق با تعدادي از جوانان و نوجوانان محله قلعه که درحال فعاليت ساختمانی و آوردن تعداد زيادي از كاشي هاي سنتي و آجر برای زورخانه حق هستند گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.

یکی از جوانان در خصوص زورخانه حق و هدف از ساخت آن می گوید: ما جهت ساخت زورخانه حق به ابوالفضل صباغيان كمك مي كنيم و در حال اماده كردن مصالح و آوردن آن به محل کار گذاشتن كاشي هاي سنتي و آجر هستيم كه استادکار آنها را نصب كند .

یکی دیگر از جوانها در پاسخ به اینکه اين مصالح از كجا تهيه شده است گفت : بنا به پيگيري و پشتکار ابولفضل صباغيان اين مصالح توسط پهلوان حاج عزيزالله عباسيان براي اين زورخانه تهيه و اهداء شده است و  پهلوان مرد خوب و مهرباني است که در همه زمينه ها كمك و مساعدت مي كند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده