رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
  • کد خبر : ۳۱۱۸۵
  • چاپ خبر : دیدار مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با خانواده مرحوم حسن رجبیان

دیدار مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با خانواده مرحوم حسن رجبیان

رضا فلاح مبارکه با همراهی حجت الاسلام واعظی مسئول واحد فرهنگی روابط عمومی  و کادر مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن با خانواده مرحوم حسن رجبییان دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در پی درگذشت جوان پر تلاش حسن رجبییان ؛ یکی از کارکنان شاغل در شرکت سنگ آهن، رضا فلاح مبارکه مدیر روابط عمومی […]

رضا فلاح مبارکه با همراهی حجت الاسلام واعظی مسئول واحد فرهنگی روابط عمومی  و کادر مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن با خانواده مرحوم حسن رجبییان دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی درگذشت جوان پر تلاش حسن رجبییان ؛ یکی از کارکنان شاغل در شرکت سنگ آهن، رضا فلاح مبارکه مدیر روابط عمومی با همراهی همکاران  آن مرحوم با حضور در منزل پدر آن مرحوم درگذشت حسن رجبیان را تسلیت گفت.

رضا فلاح مبارکه در ابتدا با ابلاغ پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن و عذرخواهی ایشان از این بابت گفت : بنده از جانب مدیر عامل شرکت با تسلیت درگذشت همکار عزیز و گرانقدرمان در خدمت شما هستم و چون مدیرعامل مشغله فراوانی داشت  بنده را مامور نمود تا در صورت وجود هرگونه مشکلی موضوع را مطرح و از طریق روابط عمومی شرکت پیگیری نمایم.

در ادامه پدر مرحوم رجبیان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرسنل روابط عمومی و همراهی همکاران آن مرحوم گفت: حسن پسر متفاوتی بود بگونه ای که بسیار متین و خوش برخورد بود و هیچ کسی از او ناراحتی و کدورتی به خاطر نداشت.

برادر آن مرحوم نیز مطالبی راعنوان کرد که فلاح مبارکه  در رابطه رفع آن قول مساعدت داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده