رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
  • کد خبر : ۳۱۲۵۲
  • چاپ خبر : جاده بافق – شادکام – قطرم تعریض و بهسازی مي شود
مدیرکل راهداری استان یزد در ديدار با فرماندار بافق:

جاده بافق – شادکام – قطرم تعریض و بهسازی مي شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در دیدار با فرماندار بافق گفت: در مجموع بیش از 100 کیلومتر از راه های بین شهری و روستایی شهرستان بافق در سال 1396 اصلاح و بهسازی خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق ؛ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان یزد و هیأت […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در دیدار با فرماندار بافق گفت: در مجموع بیش از 100 کیلومتر از راه های بین شهری و روستایی شهرستان بافق در سال 1396 اصلاح و بهسازی خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق ؛ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان یزد و هیأت همراه با فرماندار بافق در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا محمد زاده رحماني فرماندار بافق به بیان اولویت های شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بافق پرداخت و گفت: اصلاح و روکش آسفالت محور های بافق- قطرم، کوشک- سبزدشت و همچنین بافق به سمت بهاباد با توجه به حادثه خیز بودن این مسیر تا سه راهی سه چاهون از جمله نيازهاي شهرستان در حوزه راه هاي مواصلاتي است.

در ادامه، محسن صادقيان مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ضمن تشكر از فرماندار بافق كه توجه اساسي به زيرساخت ها دارند، افزود: در مجموع امسال بیش از 100 کیلومتر از راه های روستایی و بین شهری شهرستان از جمله  راه بافق – شادكام – قطرم با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اصلاح و بهسازی خواهد شد.

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده