رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
  • کد خبر : ۳۱۴۲۶
  • چاپ خبر : ديگر برای فرود بالگرد مشکل محل فرود نخواهیم داشت
فرماندار بافق:

ديگر برای فرود بالگرد مشکل محل فرود نخواهیم داشت

کلنگ پد و آشيانه بالگرد اورژانس هوايي بیمارستان ولی عصر بر زمین زده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز با حضور امام جمعه بافق؛ فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان بافق كلنگ زني پد و آشيانه بالگرد اورژانس هوايي بیمارستان ولی عصر بر زمین زده شد. فرماندار بافق در سخنانی کوتاه گفت: به […]

کلنگ پد و آشيانه بالگرد اورژانس هوايي بیمارستان ولی عصر بر زمین زده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز با حضور امام جمعه بافق؛ فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان بافق كلنگ زني پد و آشيانه بالگرد اورژانس هوايي بیمارستان ولی عصر بر زمین زده شد.

فرماندار بافق در سخنانی کوتاه گفت: به علت نبود محل اختصاصي برای فرود بالگرد گاها؛ بالگرد امداد برای کمک به بیماران باید یا در منطقه نظامی یا در زمین چمن فوتبال فرو می امد و این کار برای بیماران و کادر جهت حمل بیمار مشکل و زمانبر بود.

لذا تصمیم برآن شد که محلی جهت فرود بالگرد و آشیانه آن در محوطه بیمارستان ولی عصر ساخته شود که امروز کلنگ آن توسط مسئولان به زمین زده شد و انشاالله ظرف يك ماه ساخته مي شود.

وی اعتبار برآورد شده براي اين پروژه را حدود 350 میلیون تومان اعلام كرد كه با استفاده از امكانات شهرستان، با مبلغي پايين تر از آن اجرايي مي شود.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده