رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
  • کد خبر : ۳۱۴۷۸
  • چاپ خبر : جشن بزرگ پهلوانی، امشب پارک آبشار / شما هم دعوتید
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق؛

جشن بزرگ پهلوانی، امشب پارک آبشار / شما هم دعوتید

امشب ساعت20:30 ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای در پارک آبشار دور هم جمع خواهند شد . به گزارش آفتاب بافق؛ پهلوان عزيزالله عباسيان در گفتگویی با خبرنگار ما از برگزاري جشن بزرگ پهلواني توسط هيات پهلواني و زورخانه اي بافق امروز سه شنبه بیست و هفتم تیرماه  ساعت 20:30 شب در پارك آبشار بافق خبرداد. […]

امشب ساعت20:30 ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای در پارک آبشار دور هم جمع خواهند شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ پهلوان عزيزالله عباسيان در گفتگویی با خبرنگار ما از برگزاري جشن بزرگ پهلواني توسط هيات پهلواني و زورخانه اي بافق امروز سه شنبه بیست و هفتم تیرماه  ساعت 20:30 شب در پارك آبشار بافق خبرداد.

وی گفت: اكنون مدتي است كه هيات پهلواني و زورخانه اي شهرستان بافق با تشكيل جلسات متعدد با اعضا هيات و مديران و مرشدان كليه زورخانه ها درتدارك برگزاري جشن بزرگ پهلواني به مناسبت هفته پهلواني وزورخانه اي در پارك بسيار زيبا و ديدني آبشار بافق هستند.

عباسیان اظهار داشت: مديران و مربيان، مرشدان تحت تعليمات و با هماهنگي رياست هيات كليه ورزشكاران خود را جهت هرچه باشكوه تر اين جشن براي تمرين  در محل مشخص شده براي اين امر حاضر کرده اند و مداوم تمرين دارند.

وجود نونهالان زيادي در اين جمع كثير ورزشكاران پهلواني و زورخانه اي كه بالغ بريكصد ورزشكار درحال تمرين مي شوند باعث شور و شعف درهر بيننده اي مي شود كه با حركات منظم و همراه درحال تمرين هستند.

رئیس هیات پهلوانی بافق گفت: هدف ما از برگزاري اين جشن نشان دادن علاقه ما به اهلبيت عصمت و طهارت و الگو قراردادن آنها و پيروي بدون چون و چرا از راه آنان است.

وي اظهار داشت: روزي كه عمر بن عبدود كه ازبزرگترين و شجاع ترين جنگجويان عرب بود در مقابل لشكر اسلام ايستاد و هم اورد طلبيد هيچ كس جرات ميدان رفتن نكرد ودراين ميان تنها حضرت علي ابن ابيطالب(ع)سه مرتبه از پيامبر اذن ميدان گرفتن و بعد از صدور اجازه از طرف پيامبر به ميدان رفت و عمر ابن عبدود را كشت و لشكر اسلام پيروز شدند.

 پهلوان عباسيان گفت ما نه تنها هميشه اين روز باشكوه را كه روز پهلواني و زورخانه اي است جشن مي گيريم بلكه با اين حركت نشان مي دهيم ما پيرو اهلبيت (ع) هستيم و در زمان غيبت از ولي امر مسلمين ولايت فقيه پيروي مي كنيم و تا زنده ايم نيز در اين راه گام و قدم برمي داريم.

وي از كليه مردم خوب و ولايتي دارالشجاعه بافق دعوت  کرد كه امشب در اين جشن بزرگ پهلواني و زورخانه اي كه در پارك آبشار برگزار مي شود شركت كنند.

عباسیان در پایان یادآور شد: در اين جشن بيش از صد ورزشكار زورخانه اي حضور دارند و اميدوارم جوانان و نوجواناني كه در اين جشن شركت مي كنند تشويق شوند و به اين ورزش ملي و مذهبي روي بياورند.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “جشن بزرگ پهلوانی، امشب پارک آبشار / شما هم دعوتید”

  • محسن توکلی says:

    با تشکر از تمام دلسوزان وزحمتکشان ورزش باستانی وبه ویژه پهلوان عزیز ععباسیان ودبیر هیعت وتمام مرشدان پیشکسوتان که در این امر مهم تمامی ورزشکاران را یاری کردن ودر آخر از آقای مرشد رضا حیدری مرشد محمود کریمی ودیگر مرشدان تشکر ویژه را داریم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده