رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
  • کد خبر : ۳۱۵۰۵
  • چاپ خبر : کشف انواع البسه قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال در محور بافق

کشف انواع البسه قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال در محور بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۱۱۳۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق ، سرهنگ محمد کمالی در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، حین گشت زنی […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۱۱۳۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق ، سرهنگ محمد کمالی در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، حین گشت زنی در محور ورودی بافق به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کمالی ادامه داد: با بررسی های لازم و بازجویی از راننده محرز شد که محموله کامیون قاچاق می باشد و فاقد هرگونه استاد و مدارک معتبر می باشد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی دقیق از کامیون تعداد ۱۱۰۳ ثوب انواع البسه قاچاق مردانه، زنانه و بچه گانه کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به ارزش ریالی محموله کشف شده قاچاق بالغ بر ۲۳۰ میلیون ریال تصریح کرد: پس از تشکیل و تکمیل پرونده، راننده کامیون جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده