رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
  • کد خبر : ۳۱۵۲۰
  • چاپ خبر : جشن بزرگ پهلوانی در بافق برگزار شد
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد؛

جشن بزرگ پهلوانی در بافق برگزار شد

ورزشکاران پنج زورخانه بافق شب گذشته در جشن پهلوانی به حرکات ورزشی پرداختند. به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته طبق اعلام قبلي جشن بزرگ پهلواني و زورخانه اي به مناسبت هفته پهلواني در پارك زيبا و ديدني آبشاربافق برگزارشد. حضور تمامي مديران و مرشدان پنج زورخانه بافق و ورزشكاران كه همگي با آرايش خاصي بطورگرد […]

ورزشکاران پنج زورخانه بافق شب گذشته در جشن پهلوانی به حرکات ورزشی پرداختند.

به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته طبق اعلام قبلي جشن بزرگ پهلواني و زورخانه اي به مناسبت هفته پهلواني در پارك زيبا و ديدني آبشاربافق برگزارشد.

حضور تمامي مديران و مرشدان پنج زورخانه بافق و ورزشكاران كه همگي با آرايش خاصي بطورگرد مانند و در شعاع بسيار زيادي قرارگرفته بودند در نوع خود بی نظیر بود.

این مراسم با حضور شريعتي، مديركل اداره ورزش و جوانان استان به اتفاق دكترمهربانيان رياست هيات پهلواني استان و ساير مسئولان هيات زورخانه اي استان و مسئولان  شهرستان اعم از معاون فرماندار. شهردار  و رياست اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

بيش از صد ورزشكار كه بيش تر آنها نوجوانان و نونهالان تشكيل مي دادند در اين مراسم باشكوه و زيبا شركت داشتند و مرشدان پنج زورخانه بافق با ضرب گرفتن و با خواندن اشعار بسيار زيبا در مدح ائمه به اين جشن زيبايي خاصي داده بودند

در اين مراسم ابتدا عباسيان، رئيس هيات پهلواني بافق ازحضور رياست كل اداره ورزش استان و هيأت همراه و رياست هيات زورخانه اي استان وهيأت  همراه و از زحمات شبانه روزي فرماندار محبوب و دوست داشتني بافق شهردار با درايت و فعال و زحمتكش مهندس نوروزاده و همكاري و همراهي جناب نارگاني رياست اداره ورزش بافق تشكر كرد.

وي اظهار داشت آنچه باعث پيشرفت ورزش بافق و علي الخصوص ورزش پهلواني و زورخانه اي است حس يكدلي و تعاون و همكاري است.

عباسیان یادآورشد: ريشه تمام مشكلات تفرقه است و ورزشكاران و مديران و مرشدان بايد براي موفقيت مانند يك يد واحد باشند.

پهلوان عباسيان اظهار اميد واري كرد كه هر روز تعداد ورزشكاران زورخانه اي افزايش يابد.

 وي گفت جامعه اي كه ورزشكاران زيادي دارد نشانه سلامت آن جامعه است.

مدیر كل ورزش وجوانان استان با اهدا لوح تقدير به پاس خدمات و تلاش هاي پهلوان عزيزالله عباسيان از وی  تقدير وتشكركرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده